Hij is helemaal standaard.
Komende zaterdag lekker een dag sleutelen met KevinK. Wacht op zijn goedkeuring alvorens de ring op te gaan.

KevinK schreef:Feit is wel dat hij gewoon op de bank is geweest. Het resultaat zie je hier in een grafiek terugkomen.
Blijft het aan Danish om te vertellen of dit vermogen aan de wielen is gemeten of op de krukas. Zelf zou ik zeggen aan de wielen. Daar meten de rollen immers.
Dat dit dan een hoge waarde is ben ik met ieder eens. Maar om nou in een showroom hier over te gaan discussiëren lijkt me onnodig. Als Danish had geroepen dat de M, bijna 370pk zou hebben zonder grafiek was niemand het er mee eens geweest.
De vraag die overblijft is, als dit inderdaad wielvermogen is, hoe betrouwbaar is de bank? Aan de andere kant, hoe vaak hoor je dat BMW blokken meer vermogen leveren, dan op gegeven.
Maar om er nou over door te blijven gaan, lijkt me overbodig. Dan geloof je maar dat die desnoods 290 pk levert. Feit is wel, ding loopt absurd hard. Reed er toendertijd mee: het eerste wat ik riep was, ik wil ook een Eightball!