Een bak laten demonteren is zeker geen goedkoop grapje....

't Is op zich niet echt veel, in mijn vorige auto zat een olie temperatuur meter en daar kon je gewoon zien dat de olie pas op temperatuur begon te komen na een ruime 20 km... Ik houd dat dan met deze auto ook minimaal aan, echter heb ik makkelijk praten, draai sowieso bijna nooit vollast en kom naar mijn werk nagenoeg nooit boven de 2000 rpmAlpinaDrachten schreef:Ik hanteer zelf altijd een km of 10 tot 12,5 voordat mijn turbo vol belast word.. Weet niet of dit in de praktijk altijd genoeg is maar het is allicht beter als de anderhalve km waarna de temparatuurmeter aangeeft dat ie op temparatuur is...
Hehehe dan zal ie lekker roeten als ie een goed op zn flikker krijgt bij het stoplicht denk ik!!Griffendahl schreef:'t Is op zich niet echt veel, in mijn vorige auto zat een olie temperatuur meter en daar kon je gewoon zien dat de olie pas op temperatuur begon te komen na een ruime 20 km... Ik houd dat dan met deze auto ook minimaal aan, echter heb ik makkelijk praten, draai sowieso bijna nooit vollast en kom naar mijn werk nagenoeg nooit boven de 2000 rpmAlpinaDrachten schreef:Ik hanteer zelf altijd een km of 10 tot 12,5 voordat mijn turbo vol belast word.. Weet niet of dit in de praktijk altijd genoeg is maar het is allicht beter als de anderhalve km waarna de temparatuurmeter aangeeft dat ie op temparatuur is...
Nee, dat doet die niet... Ik rijd ook wel eens naar andere plekken als mijn werkAlpinaDrachten schreef:Hehehe dan zal ie lekker roeten als ie een goed op zn flikker krijgt bij het stoplicht denk ik!!
Vanwege de vele turbo klachten heb ik een topic geopend over mogelijke oorzaken van het defect raken van een turbo.fransje1973 schreef:ik lees hier veel klachten over kapotte turbo's, en in veel gevallen is dat ongetwijfeld een gegronde klacht.. .........................enz.
grtjes frans