Roberts Touring
Re: Roberts Touring
Zeker een mooie bimmer!! Mooie foto's ook .
Er zitten al wel sportstoelen in zo te zien?...dan zou ik eerst voor een M-stuur gaan. ERG fijne upgrade vond ik!
Er zitten al wel sportstoelen in zo te zien?...dan zou ik eerst voor een M-stuur gaan. ERG fijne upgrade vond ik!
- bob de bouwer
nice een mooie touring om naar te kijken kerel top
Neej Helaas geen sportstoelenQuadrantz schreef:
Er zitten al wel sportstoelen in zo te zien?
Voorlopig laat ik het even zoals het is, heb namelijk 2 dure hobbies. Natuurlijk de auto Maar ook fotografie. Zo om en om ben ik ermee bezig.
Ik wil eens foto's schieten met een paar Bimmers uit Limburg ofzo in het weekend. Ideetje!?
Misschien keertje leuk om de 2 Siena's te fotograferen Ik ben in weekenden wel Limburg (Heerlen) maar dan even kijken hoe en wat met planning.
Laat ik net in Heerlen wonen. Easy peasy toch? Nu nog een leuke plek!JzAero schreef:Misschien keertje leuk om de 2 Siena's te fotograferen
- Het liefste op een niet volledig zon overgoten dag, krijg erg fletse fotos (tenzij je in de magische uurtjes wilt schieten)
- Een urbex locatie zou wel erg mooi zijn, maar ik ken niet echt plekjes in ZL.
Ik ook niet hoor, ik kom er alleen voor mijn vriendin die daar woont Ik sta meestal langs de Benzenraderweg
Vandaag lekker met het gezin het heuvelland ingetrokken. Epen, Vaals, Simpelveld, Valkenburg. Overal even een kijkje genomen.
Gulperberg is echt een heel mooi plekje om even van het uitzicht te genieten.
Aangezien het een familie tripje was had ik de spiegel reflex thuis gelaten, maarja kon het niet laten om toch even mijn telefoon in te schakelen om even te schieten
Groetjes!
Gulperberg is echt een heel mooi plekje om even van het uitzicht te genieten.
Aangezien het een familie tripje was had ik de spiegel reflex thuis gelaten, maarja kon het niet laten om toch even mijn telefoon in te schakelen om even te schieten
Groetjes!
Lijken niet op telefoonpics! Toppie mooi weer ook!
Idd ja welke telefoon heb jij? De Canon 450D incl. bellen?
Mooie pics
Mooie pics
Thanks guys!
Ik gebruik de nieuwe Sony Xperia Z. Afbeeldingen zijn wel nog even door Lightroom behandeld.
Ik gebruik de nieuwe Sony Xperia Z. Afbeeldingen zijn wel nog even door Lightroom behandeld.
Mooie wagen! Mooie foto's!
Nog ff jongens. En dan mogen we weer de zomer wielen erop schroeven
Excited!
Excited!
wat een top kleur zeg ! zie je niet vaak en staat hem mooi