Hopelijk morgen of overmorgen binnen dus"We finished the order. The order has been send on 17-6-2013. If you have a question about the order you can send an e-mail to info@retrofitlab.com"

Hopelijk morgen of overmorgen binnen dus"We finished the order. The order has been send on 17-6-2013. If you have a question about the order you can send an e-mail to info@retrofitlab.com"
Dat zit ook al erg op het randje als je niet wilt gaan zagen, ik had op mijne overigens 2x70 Eisenmann Sport... Vond ik groot zat en past perfect, vult ook mooi uit. Vergeet ook niet dat een einddemper niet perfect stilhangt en ook een klein beetje ruimte eromheen nodig heeft.JzAero schreef:Sparen voor een RVS einddemper met dunwandige sierstukken van 76mm dus
Das lekker!JzAero schreef:Zoeits? Was de 320d van Sander (Griffendahl) op het forum![]()
- Spoiler: Laat zien
Ah! 70mm is natuurlijk ook gewoon goed, zullen tegen die tijd wel zienGriffendahl schreef:Dat zit ook al erg op het randje als je niet wilt gaan zagen, ik had op mijne overigens 2x70 Eisenmann Sport... Vond ik groot zat en past perfect, vult ook mooi uit. Vergeet ook niet dat een einddemper niet perfect stilhangt en ook een klein beetje ruimte eromheen nodig heeft.JzAero schreef:Sparen voor een RVS einddemper met dunwandige sierstukken van 76mm dus
Oke bedankt! Vroeger kon je ze gewoon overal kopen, kostte een tientje ofzo, maar ze mogen ze niet meer verkopen bij de Nederlandse dealersJzAero schreef:Standaard is idd rond de 70mm. Ik heb ze bij bimmerparts besteld, duurde wel ff voor ik ze had, de 328i plaat duurde lang!