Ja is erg fijn inderdaad! Vooral bij een tweedehands auto want het is een stuk schoner en sterieler dan stoffen bekleding vind ik. Geen zorgen dus om wat de vorige eigenaar er allemaal op heeft "gemorst" hahaha. Het kan wel warm zijn in de zomer en koud in de winter maar voor dat laatste heb ik er ook stoelverwarming inzitten haha!Wat ik van jouw interieur vooral heel mooi vind, is de leren bekleding. Dat is ook iets wat ik graag zou willen.
Wat ik je wel kan aanraden, mocht je het nog later installeren, om voor de sportstoelen te gaan. Meer instelbaar, zitten lekkerder en zijn ook mooier vind ik.
Ik denk dat ik met mijn "3tje" 325Ci behoorlijk in de buurt komt anders... En zuipen doen ze zeker wel een stuk meer. Mijn 320Ci reed met 14 liter op stadsverkeer waar mijn huidige 325Ci op 11 liter zit, waarbij ik met de 325 zelfs nog feller kan rijden. Zelfde persoon, zelfde voet en dus zelfde manier van rijden. Niet dat het zó belangrijk voor mij is maar het is toch mooi meegenomen haha.Ik weet niet waar je dit op baseert, maar niet op feiten. Ligt helemaal aan je rechtervoet en je houdt hem met je 3- tje echt niet bij met optrekken.
En dat is precies wat ik bedoel. Ook is de E46 harder afgeveerd wat je een iets directer stuurgedrag oplevert. Jep, ik kan het weten want mijn vader heeft een E39 gereden. En dan praat ik over de normale E39's en niet de M modellen. Hij had een 523i en vergeleken met deze stuurt mijn E46 beter, directer en geeft eerder aan wanneer je te snel gaat, ook op 17' winterbanden.Je kunt met een 3 serie wat sneller door een bocht, omdat de massa geringer is.
Dit alles neemt overigens niet weg dat mijn volgende auto ook zeker een E39 of E60 zou kunnen worden en ze nog steeds lekkerder rijden dan héél veel andere auto's!