Houd er wel rekening mee dat je je RCA kabels (tulp kabels) van goede kwaliteit zijn, en niet die goedkope zooi bij de brezan ofzo, en zeker met een 6 cilinder die kabels pikken ENORM veel storing op waardoor je dynamo ruis hebt!
voedingskabels haal alsjeblieft kabels met 90 tot 100% koper ipv een goedkoop kabelkitje waar voor 60% aluminium in verwerkt zit, speakerkabels heb ik overigens bij de multimate gehaald geweldige kabels tevens ook lekker flexibel en worden na verloop van tijd ook niet stug
overigens
13cm in de voetsteunen voor
10 cm zit er achter in de hoedeplank officieel maar dan moet je een adapter kopen van 10cm naar 6x9
ik kan maar een tip geven en dat is
bezuinig alsjeblieft niet op je bekabeling, liever te dik als te dun dit ivm knipperen van je lichten waardoor men het nodig vind om een condensator te kopen
leg ook geen RCA in de buurt van je voedingskabels want dan krijg je storingen
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/imag ... uw0r2skOKG
het ligt er ook helemaal wat je wilt, luid en lomp (SPL) luid lomp maar met mooie klank (SQL) alleen mooie klank (SQ)
ik zelf heb
Focal k2 power (composet)
audison SRX 4 (compo en 6x9 amp)
Focal ISC690 (6x9 speakers)
Phoenix gold xenon 1.1200 (sub amp)
Gladen audio SQX 12-vb (subwoofer)
dit gaat ENORM hard en klinkt onwijs zuiver maar het kost je wat knaken
als je een andere radio moet raad ik je aan om te kijken naar een
radio met 3 rca uitgangen dit in het geval als je compleet wilt uitbreiden met
sub rear en front, verder zou ik nog een beetje dynamat xtreme kopen voor het voorkomen dat je bassweergave verliest.. ook zijn er goedkopere varianten verkrijgbaar maar dynamat xtreme is veel soepeler en gladder waardoor het niet zo`n prutswerk is als met de goedkopere...
ik weet niet of je bij me in de buurt woont anders wil ik je gerust mee helpen! ook wil ik binnenkort een how to plaatsen/// ja ik stak mijn RCA kabel kapot met het plaatsen van de nieuwe achterbank
ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben, mocht je vragen hebben stel ze gerust