één van de foutmeldingen zat in de startmodule dus mogelijk is deze kapot!!!!! Deze stuurt namelijk ook weer een signaal door naar de brandstof module enz. enz.
Ja inderdaad duidelijk een prutser aan de gang geweesttom_il schreef:Wow, ik zou die wagen terugbrengen als het mogelijk is. Hier is duidelijk een prutser aan het werk geweest wie weet wat hij nog gedaan heeft.
Een 2004 E61 heeft idd nooit een start/stop knop. Deze correct inbouwen vraagt enorm veel werk, daar de stuurkolom veranderd dient te worden, oa voor het stuurslot. Hoe heeft hij die ingebouwd ? Jij hebt naast de start/stop knop ook nog een sleutel ? Kan je eens een foto posten zou ik wel eens willen zien.
Ja die kans is vrij groot inderdaad maar wil eerst alle bekabeling na lopen om te zien of dat hij niet iets doorgeknipt heeft. Ik weet namelijk niet of dat je via de elektronica zoiets uit kan zetten maar lijkt me onwaarschijnlijk eigenlijk dus zal speuren wordentom_il schreef:Zal heel waarschinlijk te maken hebben met de wijzigingen die de vorige eigenaar gedaan heeft.
Ray_530d schreef:hoi rick,
Gezien dat het bij elke auto verschillend is en ik deze nooit bij de bmw heb moeten zoeken weet ik niet waar deze zit.
Maar meestal in de zekeringen kast bij het motor.
Ik heb het programma van bmw niet op me pc staan omdat me oude pc het niet meer doet.
Ga deze wel weer installeren en kan later even kijken.
Misschien dat iemand op het forum het zo weet , maar ik kijken even voor je of ik wat kan vinden.
Als het goed is zit deze niet op de startmotor.