xenon h7 voor e46 coupe ???
Re: xenon h7 voor e46 coupe ???
las ook op deze fora dat als je xenon gaat plaatsen je verstralers kunnen aankoeken,, binne welk tijdsbestek is dit ,, want mijn koplamp is al niet super meer, glas is van binnen helemaal aangekoekt door vocht ect echt..
e46 325ci coupe
lekker boeiend allemaal jij rijd tog! alsof jij hinder ondervind
bcs Motorsport
-
- Contacteer:
prd299 schreef:lekker boeiend allemaal jij rijd tog! alsof jij hinder ondervind
Wat is dat nou voor achterlijk iets. Ik ga toch ook geen bouwlamp op mijn motorkap zetten, omdat ik dan lekker veel kan zien. Dat de rest van de wereld geen Fu*k ziet maakt mij niks uit. Zo werkt het toch niet. Of ga jij ook overal vooraan staan in een rij omdat JIJ toch alleen belangrijk bent.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
zoals gezegd, h.i.d. is geen merk, dat betekend gewoon xenon. Ook op die goedkope setjes uit china staat h.i.d. op.
Als je het goed aansluit heb je geen last van doorbranden, en heb je een goede xenon set gekocht voor canbus dan heb je ook geen storingen.
En dan heb je nog last van jou lampen, ga je xenon in jou gewone lampen zetten kan dit erg verblindend werken voor tegenliggers. Ook daar is iets aan te doen, staat genoeg van hier op het forum.
Xenon word veel minder warm dan gewoon halogeen, heb nog nooit gehoord van aankoeken. Als jou lampen toch al slecht zijn zou ik gewoon compleet nieuwe (of 2e handse) koplampen kopen gelijk met lensen.
Heb je gelijk goed voor elkaar en verblind je niemand. Ik heb er zelf echt gruwelijk hekel aan als mensen mij veblinden met naderhand zelf in geprutst xenon in gewone lampen.
Als je het goed aansluit heb je geen last van doorbranden, en heb je een goede xenon set gekocht voor canbus dan heb je ook geen storingen.
En dan heb je nog last van jou lampen, ga je xenon in jou gewone lampen zetten kan dit erg verblindend werken voor tegenliggers. Ook daar is iets aan te doen, staat genoeg van hier op het forum.
wat bedoel je met verstralers?las ook op deze fora dat als je xenon gaat plaatsen je verstralers kunnen aankoeken,, binne welk tijdsbestek is dit ,, want mijn koplamp is al niet super meer, glas is van binnen helemaal aangekoekt door vocht ect echt..
Xenon word veel minder warm dan gewoon halogeen, heb nog nooit gehoord van aankoeken. Als jou lampen toch al slecht zijn zou ik gewoon compleet nieuwe (of 2e handse) koplampen kopen gelijk met lensen.
Heb je gelijk goed voor elkaar en verblind je niemand. Ik heb er zelf echt gruwelijk hekel aan als mensen mij veblinden met naderhand zelf in geprutst xenon in gewone lampen.
inmiddels zijn we 3 jaar verder en andere auto.
met verstralers bedoelde ik het chrome omhuls van waar je lampje ingaat, de je licht verspreid.
meende toendertijd ergens gelezen te hebben dat je verstralers konden aankoeken.
voor de geinteresseerden rijd nu met oem xenon.
met verstralers bedoelde ik het chrome omhuls van waar je lampje ingaat, de je licht verspreid.
meende toendertijd ergens gelezen te hebben dat je verstralers konden aankoeken.
voor de geinteresseerden rijd nu met oem xenon.
e46 325ci coupe
Wat er boeiend aan is? Een xenonlamp in een reflector voor halogeen is 9 van de 10 keer verblindend.prd299 schreef:lekker boeiend allemaal jij rijd tog! alsof jij hinder ondervind
Daarbij vind ik het ook nog eens vreselijk lelijk staan bij een auto, je ziet direct dat er aan de verlichting iets niet klopt.
Verder een vreselijk domme opmerking (jij rijdt toch)
٩(๏̯͡๏)۶ Showroom ٩(๏̯͡๏)۶