xenon h7 voor e46 coupe ???

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
bimmer325

Re: xenon h7 voor e46 coupe ???

Bericht door bimmer325 » 11 okt 2010, 18:28

las ook op deze fora dat als je xenon gaat plaatsen je verstralers kunnen aankoeken,, binne welk tijdsbestek is dit ,, want mijn koplamp is al niet super meer, glas is van binnen helemaal aangekoekt door vocht ect echt..
e46 325ci coupe

prd299

Bericht door prd299 » 21 feb 2014, 12:38

lekker boeiend allemaal jij rijd tog! alsof jij hinder ondervind :whistle:
bcs Motorsport

matheeuwissen
Contacteer:

Bericht door matheeuwissen » 21 feb 2014, 12:47

prd299 schreef:lekker boeiend allemaal jij rijd tog! alsof jij hinder ondervind :whistle:

Wat is dat nou voor achterlijk iets. Ik ga toch ook geen bouwlamp op mijn motorkap zetten, omdat ik dan lekker veel kan zien. Dat de rest van de wereld geen Fu*k ziet maakt mij niks uit. Zo werkt het toch niet. Of ga jij ook overal vooraan staan in een rij omdat JIJ toch alleen belangrijk bent.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

Joostb

Bericht door Joostb » 21 feb 2014, 18:11

zoals gezegd, h.i.d. is geen merk, dat betekend gewoon xenon. Ook op die goedkope setjes uit china staat h.i.d. op.

Als je het goed aansluit heb je geen last van doorbranden, en heb je een goede xenon set gekocht voor canbus dan heb je ook geen storingen.

En dan heb je nog last van jou lampen, ga je xenon in jou gewone lampen zetten kan dit erg verblindend werken voor tegenliggers. Ook daar is iets aan te doen, staat genoeg van hier op het forum. :)
las ook op deze fora dat als je xenon gaat plaatsen je verstralers kunnen aankoeken,, binne welk tijdsbestek is dit ,, want mijn koplamp is al niet super meer, glas is van binnen helemaal aangekoekt door vocht ect echt..
wat bedoel je met verstralers?

Xenon word veel minder warm dan gewoon halogeen, heb nog nooit gehoord van aankoeken. Als jou lampen toch al slecht zijn zou ik gewoon compleet nieuwe (of 2e handse) koplampen kopen gelijk met lensen.

Heb je gelijk goed voor elkaar en verblind je niemand. Ik heb er zelf echt gruwelijk hekel aan als mensen mij veblinden met naderhand zelf in geprutst xenon in gewone lampen. :nee:

bimmer325

Bericht door bimmer325 » 22 feb 2014, 01:25

inmiddels zijn we 3 jaar verder :whistle: en andere auto.
met verstralers bedoelde ik het chrome omhuls van waar je lampje ingaat, de je licht verspreid.
meende toendertijd ergens gelezen te hebben dat je verstralers konden aankoeken.
voor de geinteresseerden rijd nu met oem xenon.
e46 325ci coupe

Oxellaar

Bericht door Oxellaar » 22 feb 2014, 07:27

prd299 schreef:lekker boeiend allemaal jij rijd tog! alsof jij hinder ondervind :whistle:
Wat er boeiend aan is? Een xenonlamp in een reflector voor halogeen is 9 van de 10 keer verblindend.
Daarbij vind ik het ook nog eens vreselijk lelijk staan bij een auto, je ziet direct dat er aan de verlichting iets niet klopt.
Verder een vreselijk domme opmerking (jij rijdt toch)
٩(๏̯͡๏)۶ Showroom ٩(๏̯͡๏)۶

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”