NielZ schreef:Sjonnie alert
Persoonlijk vind ik dat afbreuk aan de auto.. Koop dan een Civic/106 gti/clio williams/golf gti ofzo...
meer geluid uitlaat
-
- Contacteer:
Re: meer geluid uitlaat
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
-
.
Laatst gewijzigd door e46coupetje op 14 mar 2014, 20:03, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
je krijgt graag geen dubbeltje terug voor je auto?
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
-
Maakt me niet zoveel uit zolang ik maar plezier van heb tochmatheeuwissen schreef:je krijgt graag geen dubbeltje terug voor je auto?
Die van mij is toch niet sjonnie he?
Ach je kan altijd nog een OEM tussendemper terug plaatsen.
Als je dan toch herrie wil maken, zou ik de auto ook oplat op zn bek leggen
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
-
Verlagen gaat wel maar kan maar een beetje, achter kan ik hem niet verlagen, voor wel nog paar cmDutchie schreef:Die van mij is toch niet sjonnie he?
Eeuwig zonde vind ik het. Maargoed, het is jouw autoe46coupetje schreef:NielZ schreef:Sjonnie alert
Persoonlijk vind ik dat afbreuk aan de auto.. Koop dan een Civic/106 gti/clio williams/golf gti ofzo...
Nee het laatste half jaar dat ik hem heb maak ik hem lekker sjonnie en dan haal ik me een 335i e92
-
en zo heel asociaal vind ik hem niet,
Zou ik eerder dat geld investeren in een breedset met andere plattere banden, en eventueel toch wat verlagen. Hij lijkt wel erg hoog op z'n pootjes te staan en wel erg hoge banden. Geluid maakt een 328i toch al, en verder zou ik persoonlijk met een héle grote boog om de auto heenlopen als er zo'n knalpot onder komt.
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
-
Valt mee ligge 19" hamann velge onder met 235 30 19320ciE46 schreef:Zou ik eerder dat geld investeren in een breedset met andere plattere banden, en eventueel toch wat verlagen. Hij lijkt wel erg hoog op z'n pootjes te staan en wel erg hoge banden. Geluid maakt een 328i toch al, en verder zou ik persoonlijk met een héle grote boog om de auto heenlopen als er zo'n knalpot onder komt.
Oké, in je showroom staat ie namelijk nog op Styling 166 velgen.
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Waarom laat je er geen regelbare klep tussen maken? Dan kun je je achterste demper uitschakelen (dan omzeilt hij die doordat het een by-pass systeem is) maar je kunt hem gelijkertijd ook gewoon weer normaal schakelen.
Bij Guerilla Exhaust in Helden kun je dat laten doen. Prima bedrijfje met verstand van zaken.
Bij Guerilla Exhaust in Helden kun je dat laten doen. Prima bedrijfje met verstand van zaken.
zoon harde sjonbak geluid is voor een afgestampte civic of golf,, met tievus herrie.. als die voor stoplicht staat en jij staat met je 2.8 liter 6cil je geeft een peut gas, het enigste wat die golf met poepdemper ziet is stukke asvalt en rode achterlichten hahaha heb je geen hard geluid nodig! zooo dat is er uiit..
Ik heb nu een simpel systeempje dmv klemmen zodat ik kan switchen tussen OEM einddemper of 2 rechte pijpen naar achter.
Maar op een drift auto is het minder asociaal dan op een daily natuurlijk. Kleppen in de uitlaat zijn leuk, maar vind het erg veel geld, al scheelt het dat de 328 1 pijp heeft naar achter, ik zou er als het goed is 2 gehad moeten hebben.
Maar op een drift auto is het minder asociaal dan op een daily natuurlijk. Kleppen in de uitlaat zijn leuk, maar vind het erg veel geld, al scheelt het dat de 328 1 pijp heeft naar achter, ik zou er als het goed is 2 gehad moeten hebben.
320i E46 Sedan | Stanced Daily
-
Als je een beetje kunt bakken en braden met een lasapparaat heb je zo een vlinderklep in je pijp geknutseld met een extra stuk pijp. De aansturing moet je dan wel wat op fabriceren met een elektrische telescooparm ofzo.