NielZ schreef:Sjonnie alert![]()
Persoonlijk vind ik dat afbreuk aan de auto.. Koop dan een Civic/106 gti/clio williams/golf gti ofzo...

NielZ schreef:Sjonnie alert![]()
Persoonlijk vind ik dat afbreuk aan de auto.. Koop dan een Civic/106 gti/clio williams/golf gti ofzo...
Maakt me niet zoveel uit zolang ik maar plezier van heb tochmatheeuwissen schreef:je krijgt graag geen dubbeltje terug voor je auto?
Verlagen gaat wel maar kan maar een beetje, achter kan ik hem niet verlagen, voor wel nog paar cmDutchie schreef:Die van mij is toch niet sjonnie he?![]()
![]()
Ach je kan altijd nog een OEM tussendemper terug plaatsen.
Als je dan toch herrie wil maken, zou ik de auto ook oplat op zn bek leggen
Eeuwig zonde vind ik het. Maargoed, het is jouw autoe46coupetje schreef:NielZ schreef:Sjonnie alert![]()
Nee het laatste half jaar dat ik hem heb maak ik hem lekker sjonnie en dan haal ik me een 335i e92
Valt mee ligge 19" hamann velge onder met 235 30 19320ciE46 schreef:Zou ik eerder dat geld investeren in een breedset met andere plattere banden, en eventueel toch wat verlagen. Hij lijkt wel erg hoog op z'n pootjes te staan en wel erg hoge banden. Geluid maakt een 328i toch al, en verder zou ik persoonlijk met een héle grote boog om de auto heenlopen als er zo'n knalpot onder komt.