e46 cabrio kofferbak storing, opgelost
-
Re: e46 cabrio kofferbak storing, opgelost
Gewoon zelf aan de gang, stelt echt niets voor en scheelt weer een hoop centen
Groeten Daniel
Ja snap ik maar ik moest weg voor werk. Ben blij dat de garage em op kon halen van het vliegveld en ik hoop dat ie weer klaar is als ik terugkom 

-
Ahh dan ga ik hem snappen. Ja dat moet ze wel gaan lukken, ik was er 10 a 15 min mee bezig.
Groeten Daniel
hier juist hetzelfde ... en ook was deze al eens door prutsers samen gezet .
zelf heb ik deze nu terug aan een gezet met Easy Fit Connectors tot nu toe werkt alles weer .
zelf heb ik deze nu terug aan een gezet met Easy Fit Connectors tot nu toe werkt alles weer .
-
Die dingen gebruikte ik vroeger ook, alleen tegenwoordig soldeer ik zoveel als ik kan.Cordoba66 schreef:hier juist hetzelfde ... en ook was deze al eens door prutsers samen gezet .
Groeten Daniel
-
Het is doffe ellende door de verduivelde electron. is het huilen met de pet op ,ik heb bij mijn zoon (E46 Coupè N42)een storing gehad ,op het dashbord zat maar een storing te zien (een lampje) ver achter de achterlichten ik heb mij rot gezocht ,ik dacht misschien het schak.van de afn.trekhaak dat draadje was los en weer gemonteerd nee dus zoeken en nog eens zoeken toen kreeg ik een ingeving zou het de kofferdelsel bekabeling zijn, ik de rubberen beschermtule open gesneden en ja hoor 3 draadjes finaal door en 1 op wurgen alles opnieuw aangesneden en de draadjes verlengd krimpkous er omheen en flink afgetaped nu is de storing is weg op het dashbord .
Geef mij alstublieft de normale electrische bekabeling terug en die electronika van deze tijd in de kliko ,wat geeft dat een ellende zeg ,nu zal je naar de dealer moeten om het te laten uitzoeken ,nou vergeet het dan maar .
Geef mij alstublieft de normale electrische bekabeling terug en die electronika van deze tijd in de kliko ,wat geeft dat een ellende zeg ,nu zal je naar de dealer moeten om het te laten uitzoeken ,nou vergeet het dan maar .

Varen is fijner dan je denkt
Ach bij mij was de lichtschakelaar doorgebrand door kortsluiting. Totale rekening was iets van 500,-......