Mijn modificatie's
- Marvin 328iT
Mijn modificatie's
Hallo allemaal,
Ben weer eens bezig geweest om mijn touring wat meer naar mijn smaak aan te passen.
Heb het volgende aangeschaft
-M paket II side-skirts (nieuw in verpakking)
-AC style alu veerpootbrug
Verders heb ik ook mijn audio aangepakt...heb er een andere versterker ingebouwd, en een subwoofer...weet alleen niet of ik daarvoor goed zit in 'showroom'???...zo ja, dan laat ik daar ook nog wat foto's van zien(met specificatie's)
Wat ik nog wil in de toekomst:
-DEPO projector koplampen icm Xenon
-H&R/Eibach 35/20 verlagingsveren
-M3/m paket II voorbumper, en achterbumper
-Borla rvs sportuitlaatsysteem(vanaf spruitstuk)
groeten
Marvin
Ben weer eens bezig geweest om mijn touring wat meer naar mijn smaak aan te passen.
Heb het volgende aangeschaft
-M paket II side-skirts (nieuw in verpakking)
-AC style alu veerpootbrug
Verders heb ik ook mijn audio aangepakt...heb er een andere versterker ingebouwd, en een subwoofer...weet alleen niet of ik daarvoor goed zit in 'showroom'???...zo ja, dan laat ik daar ook nog wat foto's van zien(met specificatie's)
Wat ik nog wil in de toekomst:
-DEPO projector koplampen icm Xenon
-H&R/Eibach 35/20 verlagingsveren
-M3/m paket II voorbumper, en achterbumper
-Borla rvs sportuitlaatsysteem(vanaf spruitstuk)
groeten
Marvin
Re: Mijn modificatie's
Mooie updates zeg, die veerpootbrug :~
Heb je de skirts er ook al om?
Die audio ben ik ook erg benieuwd naar dus ik zou zeggen:
Laat maar zien!
Heb je de skirts er ook al om?
Die audio ben ik ook erg benieuwd naar dus ik zou zeggen:
Laat maar zien!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- Marvin 328iT
Nee die skirts heb ik er nog niet op zitten.
Ik moet sowieso nog die bevestigingspinnetjes bij de dealer halen, maar ik wacht eerst totdat ik ook de voor en achterbumper in mijn bezit heb....dan kan ik alles in èèn keer naar de spuiter brengen.
OK, de audio
Ik had dus VOOR al Audiosystem, ACHTER Peerless speakers icm een Macrom 4 x 50 watt rms versterker.
Nu heb ik het dus uitgebreid/veranderd met een SONY XM-4S versterker ipv de Macrom...waarom?...omdat deze heeel klein is...dus makkelijk op de oem plaats in te bouwen, geen LOC meer nodig heeft, en ook gewoon 4x50watt rms geeft(of 2x50 + 1x125watt rms)
En een Kicker 12" comp subwoofer in een behuizing die ipv de vloerplaat is gekomen.
Het is nog niet helemaal af, want ik moet de plaat nog bekleden, er moet nog een goed rooster over de subwoofer heen, en alles moet nog perfect afgesteld worden....maar dat komt allemaal goed!
Hert klinkt nu iig al erg goed!
hier de foto's:
hier dus het verschil tussen oude en nieuwe versterker!
heb een 'bekledingsdeel' via e-bay gekocht zodoende kon ik dus mijn oude bekleding aanpassen!
afdekplaat nagemaakt in MDF
plaat bekleed met een laag bitumen, en daarover pritex(noppenschuim)
plaat is op de onderkant geschroefd/gekit, de aansluit-terminal is gemonteerd, evenals de subwoofer...
updates volgen als ik het bekleden, en het plaatsen van een rooster klaar heb.
groeten
Marvin
Ik moet sowieso nog die bevestigingspinnetjes bij de dealer halen, maar ik wacht eerst totdat ik ook de voor en achterbumper in mijn bezit heb....dan kan ik alles in èèn keer naar de spuiter brengen.
OK, de audio
Ik had dus VOOR al Audiosystem, ACHTER Peerless speakers icm een Macrom 4 x 50 watt rms versterker.
Nu heb ik het dus uitgebreid/veranderd met een SONY XM-4S versterker ipv de Macrom...waarom?...omdat deze heeel klein is...dus makkelijk op de oem plaats in te bouwen, geen LOC meer nodig heeft, en ook gewoon 4x50watt rms geeft(of 2x50 + 1x125watt rms)
En een Kicker 12" comp subwoofer in een behuizing die ipv de vloerplaat is gekomen.
Het is nog niet helemaal af, want ik moet de plaat nog bekleden, er moet nog een goed rooster over de subwoofer heen, en alles moet nog perfect afgesteld worden....maar dat komt allemaal goed!
Hert klinkt nu iig al erg goed!
hier de foto's:
hier dus het verschil tussen oude en nieuwe versterker!
heb een 'bekledingsdeel' via e-bay gekocht zodoende kon ik dus mijn oude bekleding aanpassen!
afdekplaat nagemaakt in MDF
plaat bekleed met een laag bitumen, en daarover pritex(noppenschuim)
plaat is op de onderkant geschroefd/gekit, de aansluit-terminal is gemonteerd, evenals de subwoofer...
updates volgen als ik het bekleden, en het plaatsen van een rooster klaar heb.
groeten
Marvin
http://www.autospin.nl/Marvin 328iT schreef:-M3/m paket II voorbumper, en achterbumper
check accessoires, exterieur
Touring zonder dakrails:
Mooi werk Marvin
Leuk om die sub zo onderin te zien liggen. Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet als het bekleed is.
Veel succes met verder modden
Leuk om die sub zo onderin te zien liggen. Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet als het bekleed is.
Veel succes met verder modden
- Marvin 328iT
Nou....weer een update!
Ik ga het onderstel aanpakken.
Geen Eibach/H&R...maar omdat ik ineens de kans kreeg van David & Jamie(Fineline-imports) om een Schroefset uit te testen nu dus Streetline.
Het is de bedoeling dat ik de schroefset ga testen, en daar de positieve/negatieve dingen van doorgeef....is de set de moeite waard, dan neemt David het op in z'n assortiment.
Ik als proefkonijn mag de set dan voor inkoop overnemen ...of als het niet bevalt weer inleveren.
Heb de set nu dus thuis liggen evenals een set Hydrolagers+achterlagers oid van Meyle(HD...versterkt)
Als ik uit de lappenmand ben, dan ga ik aan de montage beginnen.
iemand toevallig een e46 werkplaatshandboek oid online?...altijd welkom.
Uiteraard post ik hier natuurlijk ook de foto's van de montage, en de bevindingen van de set
gr.
Marvin
Ik ga het onderstel aanpakken.
Geen Eibach/H&R...maar omdat ik ineens de kans kreeg van David & Jamie(Fineline-imports) om een Schroefset uit te testen nu dus Streetline.
Het is de bedoeling dat ik de schroefset ga testen, en daar de positieve/negatieve dingen van doorgeef....is de set de moeite waard, dan neemt David het op in z'n assortiment.
Ik als proefkonijn mag de set dan voor inkoop overnemen ...of als het niet bevalt weer inleveren.
Heb de set nu dus thuis liggen evenals een set Hydrolagers+achterlagers oid van Meyle(HD...versterkt)
Als ik uit de lappenmand ben, dan ga ik aan de montage beginnen.
iemand toevallig een e46 werkplaatshandboek oid online?...altijd welkom.
Uiteraard post ik hier natuurlijk ook de foto's van de montage, en de bevindingen van de set
gr.
Marvin
- Marvin 328iT
Nou het is zover...de spullen zitten erop/eronder
Wat is er nu veranderd...streetline schroefset, Febi draagarmen, Meyle hd hydrolagers, Meyle hd federbein/domlagers.
Zo zag de auto er eerst uit
en zo ziet hij er nu uit
De auto ziet er nu erg gaaf uit , maar hij is nu wel erg laag en dat gaat zeker problemen opleveren met 4 personen en evt wat bagage.
Ik ga dus van de week de auto weer zo'n 1,5 a 2cm omhoog laten zetten.
De schroefset bevalt me erg goed...ik had verwacht dat hij veel stugger zou zijn, maar dat valt reuze mee...hij is perfect voor mij, nèt ff wat stugger als oem.
Ook heb ik nu geen rammelende geluiden, en trillingen in m'n stuur als ik op slecht wegdek rijd...en ook is het tikje in m'n stuur bij het intrappen van de rem weg(lag aan de gare hydrolagers volgens de monteur).
Van de week ff de auto omhoog zetten, uitlijnen, en dan karren maar
gr.
Marvin
Wat is er nu veranderd...streetline schroefset, Febi draagarmen, Meyle hd hydrolagers, Meyle hd federbein/domlagers.
Zo zag de auto er eerst uit
en zo ziet hij er nu uit
De auto ziet er nu erg gaaf uit , maar hij is nu wel erg laag en dat gaat zeker problemen opleveren met 4 personen en evt wat bagage.
Ik ga dus van de week de auto weer zo'n 1,5 a 2cm omhoog laten zetten.
De schroefset bevalt me erg goed...ik had verwacht dat hij veel stugger zou zijn, maar dat valt reuze mee...hij is perfect voor mij, nèt ff wat stugger als oem.
Ook heb ik nu geen rammelende geluiden, en trillingen in m'n stuur als ik op slecht wegdek rijd...en ook is het tikje in m'n stuur bij het intrappen van de rem weg(lag aan de gare hydrolagers volgens de monteur).
Van de week ff de auto omhoog zetten, uitlijnen, en dan karren maar
gr.
Marvin
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
ziet er errug lekker uit!
Erg netjes hoor!
Heel mooi!
Touring zonder dakrails:
hee die Draagarm rubbers.. iets speciaals? ben zelf opzoek naar wat stuggere rubbers zodus.
greetz
greetz
Hoe paste die AC-veerpootbrug? Heb zelf ook intresse om die in de toekomst aan te schaffen.
Nette mod's.
And livin loud
And livin loud