Nee die skirts heb ik er nog niet op zitten.
Ik moet sowieso nog die bevestigingspinnetjes bij de dealer halen, maar ik wacht eerst totdat ik ook de voor en achterbumper in mijn bezit heb....dan kan ik alles in èèn keer naar de spuiter brengen.
OK, de audio
Ik had dus VOOR al Audiosystem, ACHTER Peerless speakers icm een Macrom 4 x 50 watt rms versterker.
Nu heb ik het dus uitgebreid/veranderd met een SONY XM-4S versterker ipv de Macrom...waarom?...omdat deze heeel klein is...dus makkelijk op de oem plaats in te bouwen, geen LOC meer nodig heeft, en ook gewoon 4x50watt rms geeft(of 2x50 + 1x125watt rms)
En een Kicker 12" comp subwoofer in een behuizing die ipv de vloerplaat is gekomen.
Het is nog niet helemaal af, want ik moet de plaat nog bekleden, er moet nog een goed rooster over de subwoofer heen, en alles moet nog perfect afgesteld worden....maar dat komt allemaal goed!
Hert klinkt nu iig al erg goed!
hier de foto's:

hier dus het verschil tussen oude en nieuwe versterker!

heb een 'bekledingsdeel' via e-bay gekocht zodoende kon ik dus mijn oude bekleding aanpassen!

afdekplaat nagemaakt in MDF

plaat bekleed met een laag bitumen, en daarover pritex(noppenschuim)

plaat is op de onderkant geschroefd/gekit, de aansluit-terminal is gemonteerd, evenals de subwoofer...
updates volgen als ik het bekleden, en het plaatsen van een rooster klaar heb.
groeten
Marvin