Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een BMW 530d uit 2005 M-pakket met Profi-Navi en een CD-wisselaar.
Nou heb ik ongeveer alle posts van verschillende fora en internet doorgenomen, van programmeren, vrijmaken, coderen tot CD-wisselaar vervangen waarbij je plug & play apparatuur kunt aansluiten op de bestaande kabels van de wisselaar.
Ik begin langzaam een beetje het overzicht kwijt te raken en heb jullie hulp nodig. Want op het forum kan ik het niet meer precies vinden.

Mijn vragen zijn:
- Wat heb ik nou precies nodig in mijn situatie om de iPod/iPhone/MP3-interface te realiseren? De cd speler leest geen mp3's.
- Met welk systeem krijg ik wel een mappenstructuur of in ieder geval track info of een soort menu op het scherm van de auto?
- Kan een adapterkabeltje voldoende zijn om de aansluitingen van de wisselaar te gebruiken? Zo ja, welke? Zo niet, wat heb ik dan nodig?
- Wat is jullie advies om zo makkelijk mogelijk bovenstaande te realiseren?
Zelf zit ik te denken aan een Dension Gateway 100/300/500, maar kan ik dan door de mappenstructuur op het scherm bladeren? Want dat zou ik wel handig vinden. Zo niet, bij welk systeem kan dat wel het handigst?
Ik kan me voorstellen dat er al vele malen besproken onderwerp is, maar ik kan niet echt een conclusie maken in mijn geval. Eventuele links naar de handige topics zijn ook van harte welkom.
PS: ik kan wel mijn iPhone koppelen aan de auto om via bluetooth te bellen.
Graag jullie hulp.
Dank alvast!
Groetjes,
Anelski