Ha nee..er viel een naam weg in de quote die ik plaatste, het was natuurlijk van BM-DUB.
Maar of het stempel nu van een NL dan wel buitenlandse garage afkomstig is maakt niet uit, je kunt door dat stempel er niet automatisch van uit gaan dat het goed moet zitten met onderhoud en onderdelen.
Valt me trouwens op dat menigeen nogal angstig is voor een 'hoge' km stand.
En bij hoog bedoelen ze dan al 150.000! Die van mij heeft nu 145.500 gelopen maar daar lig ik echt niet wakker van.
Heb naast de M3 nog een woon/werk auto, een Peugeot Partner (benzine) die 250.000 heeft gelopen. En loopt nog als een zonnetje.
Mijn werkgever koopt zonder blikken of blozen trucks van 600.000 km...
De truck waar ik mee rijd heeft er nu 997.000 op staan. En gaat nog wel een jaar of wat mee. Nooit problemen mee.
Nu weet ik ook wel dat een M3 een heel wat meer delicate auto is dan een diesel, maar een moderne auto heeft geen problemen met 2 ton hoor.