NielZ' 330 Goldie: CSL klep, voorlip & schade gerepareerd
Re: NielZ' Goldie
Mooie sneak ;-) Ben benieuwd naar het totaalplaatje.
Laten we hopen dat de bandenboer morgen wat lucht tussen die ruziënde banden en velgen kan krijgen...
Voor ziet het er al netjes uit in ieder geval !
Laten we hopen dat de bandenboer morgen wat lucht tussen die ruziënde banden en velgen kan krijgen...
Voor ziet het er al netjes uit in ieder geval !
Ziet er dik uit man! Ook echt mooi verbruik! Ik heb eens een flink stuk zuinig proberen te rijden, rijd nu 8,8l/100km volgens de boordcomputer. Zaterdag VANOS revisie en hoop ik ook een aanzienlijk verschil te merken!
Vandaag mn beide achtervelgen terug gekregen. En wat staat het toch ontzettend dik..!
Alleen... Inderdaad.. Bij de minste geringste oneffenheid in de weg lopen ze aan. Ook bij half gas of meer. (in de eerste en tweede versnelling) Ik begrijp niet hoe sommigen op 235 kunnen rijden zonder gerolde kasten.
Ik wil mijn kasten nu ook laten rollen, hopelijk lopen ze dan niet meer aan, want het staat zooooo ontzettend goed!
Excuses voor de crappy foonpics btw :*
Alleen... Inderdaad.. Bij de minste geringste oneffenheid in de weg lopen ze aan. Ook bij half gas of meer. (in de eerste en tweede versnelling) Ik begrijp niet hoe sommigen op 235 kunnen rijden zonder gerolde kasten.
Ik wil mijn kasten nu ook laten rollen, hopelijk lopen ze dan niet meer aan, want het staat zooooo ontzettend goed!
Excuses voor de crappy foonpics btw :*
Laatst gewijzigd door Edward op 18 feb 2020, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende links naar foto's verwijderd.
-
- Contacteer:
Re: NielZ' Goldie WHOOSAHH! Styling 95!!
Ziet er netjes uit idd.
Even rollen en je kunt gewoon normaal rijden
Ik zou niet te lang zo rijden voordat de lak van de randen ligt.
Even rollen en je kunt gewoon normaal rijden
Ik zou niet te lang zo rijden voordat de lak van de randen ligt.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Pfoeh wat dik! Schitterend, een hele andere auto zo!
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Is het geen idee om wat van de binnenkant van de velgen af te laten rollen? Dan hoef je minder te rollen namelijk, als je gaat rollen kan je vrijwel niet meer terug naar een normale maat namelijk ...
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Waarom zou je niet terug kunnen naar een normale maat? (kleinste maat velgen is overigens 17" ivm de remschijven en klauwen) Bedoel je dat de wheelgap dan veel te groot wordt?
Ik dacht altijd dat als je een stuk van de velgen laat draaien, dat ze dan een stuk zwakker worden. Of is dat een broodje aap verhaal?
Ik dacht altijd dat als je een stuk van de velgen laat draaien, dat ze dan een stuk zwakker worden. Of is dat een broodje aap verhaal?
-
- Contacteer:
Af laten draaien helpt vrijwel niet. Wordt gewoon rollen.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Re: NielZ' Goldie op Styling 95!
Afdraaien helpt wel, als het zelfs na het rollen nog een beetje schaaft. Alle mm's zijn mooi meegenomen alleen wordt het niet aangeraden om meer dan 3 mm af te draaien.
Je zou ook met bumpstops kunnen werken of een schroefset die je lekker stug kunt instellen.
Je zou ook met bumpstops kunnen werken of een schroefset die je lekker stug kunt instellen.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Bumpstops en wielkastrollen doen een wonder
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Zeker laten rollen! wat staat dit gaaf zo
Ik weet niet hoever jou auto verlaagd is?
Ik rijd op 245 breed achter zonder problemen, maar ik denk dat mijn kasten ook wel gerold zijn
Ik rijd op 245 breed achter zonder problemen, maar ik denk dat mijn kasten ook wel gerold zijn
E46 320D sedan
E36 328I cabrio
Ik had 265 op 9J ET42 achter, en dat liep met schroefset + bumpstops en gerolde kasten nauwelijks aan.
En op het moment lopen mijn 8,5J ET13's ook minimaal aan met 225/45. nou is de auto ook wel ongeveer 200 kilo lichter en dus een stuk stugger dan normaal, but you get the idea
En op het moment lopen mijn 8,5J ET13's ook minimaal aan met 225/45. nou is de auto ook wel ongeveer 200 kilo lichter en dus een stuk stugger dan normaal, but you get the idea
320i E46 Sedan | Stanced Daily
- GreyCooperS
- Contacteer:
Rollen die hap!
Echt mega dik dit
Echt mega dik dit
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
30mm rondom met M onderstel.frankyman schreef:Zeker laten rollen! wat staat dit gaaf zo
Maar de velgen zijn voo 9j en achter 10j, ik denk dat dat ook wel scheelt
Bumpstops wil ik liever niet. Het wordt gewoon rollenDutchie schreef:Ik had 265 op 9J ET42 achter, en dat liep met schroefset + bumpstops en gerolde kasten nauwelijks aan.
Ik heb trouwens 215/35/19 voor liggen en 225/35/19 achter. Het vreemdste vind ik dat ik links achter meer speling heb tussen de band en de wielkast dan rechts achter..
Thanks Peter!
Re: NielZ' Goldie op Styling 95
Inmiddels heb ik mijn auto weer terug van het rollen van de (achter)wielkasten.
Vorige week kwam ik thuis na een behoorlijk snelwegritje en miste ik iets aan de achterkant..
Blijkt het een kwaaltje te zijn. Ik heb dus een 2e hands setje gehaald en die erin gezet. Nu oogt ie weer fris, vooral ook omdat in het rechterachterlicht water zat. Het leek wel alsof ik een aquarium over me heen kreeg. Er zaten nog net geen vissen in
En afgelopen zondag ben ik weer bij mijn buitenlandse liefde geweest, de Nordschleife. Wat blijft dat toch ontzettend gaaf he..! Ik heb helaas maar 1 rondje gedaan. In Nederland heb ik geen last van aanlopen, op de Nordschleife is dat wel anders. Leer voor de volgende keer: Andere velgen eronder.
Nederlands clubje (Fissa rs, 635 & 2.0 tfsi)
Voor de oplettende kijker: Zilvere ringsticker is van de klep af. Er zit een witte (glow in the dark ) op de achterruit nu. Ook heb ik zwarte NL stickers laten maken voor op de kentekenplaat. Klein detail, groot verschil.
Vorige week kwam ik thuis na een behoorlijk snelwegritje en miste ik iets aan de achterkant..
Blijkt het een kwaaltje te zijn. Ik heb dus een 2e hands setje gehaald en die erin gezet. Nu oogt ie weer fris, vooral ook omdat in het rechterachterlicht water zat. Het leek wel alsof ik een aquarium over me heen kreeg. Er zaten nog net geen vissen in
En afgelopen zondag ben ik weer bij mijn buitenlandse liefde geweest, de Nordschleife. Wat blijft dat toch ontzettend gaaf he..! Ik heb helaas maar 1 rondje gedaan. In Nederland heb ik geen last van aanlopen, op de Nordschleife is dat wel anders. Leer voor de volgende keer: Andere velgen eronder.
Nederlands clubje (Fissa rs, 635 & 2.0 tfsi)
Voor de oplettende kijker: Zilvere ringsticker is van de klep af. Er zit een witte (glow in the dark ) op de achterruit nu. Ook heb ik zwarte NL stickers laten maken voor op de kentekenplaat. Klein detail, groot verschil.
Laatst gewijzigd door Edward op 18 feb 2020, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.