BMW 328i E46 || Nieuwe Motor M52B28TU Gekocht!
Re: BMW 328i E46 || Meeting, Roadtrip & M-Tech 2 !
lekker gedaan man.
gr
kotje
gr
kotje
Even op deze pagina gezet
@Jordy: Lang gewacht inderdaad !
Zo, weer tijd geleden sinds de laatste update! Auto bevalt me nog steeds prima We hebben ondertussen ook weer een hoop extra kilometers erbij gezet! De teller staat op 203.000km, dus hij is weer ruim over de 2 ton geweest. Remmen zitten er nog steeds niet op, dat gaat komende vrijdag gebeuren.
De VANOS gereviseerd, plus de relatief schone kleppendeksel! De intake gaat er nog een keertje uit, komt weer de originele voor in de plaats, of een K&N.
BMW's natural habitat..
200.000km!
Nog even langs de bmw3seriesforum meeting geweest! Op de foto samen met de 330ci van Ian en de M3 van Danish
On our way!
Ondertussen ook nieuwe telefoon binnen gehad, een iPhone 6 Plus 128GB Even de camera ervan uitgeprobeerd, uiteraard met mijn auto als onderwerp
Dan ook nog heen en weer naar Parijs geweest! Onderweg naar Parijs veel files gehad, terugweg ging stuk fijner. Yet again, foto's zijn ook door de iPhone gemaakt
Hij zat goed vol!
Terugweg!
Andere update, ik heb zojuist een zwarte hemel opgehaald om de grijze eruit te vervangen. Het kwam uit een E46 330i Sedan, die als donor dient voor een project. Ik heb van de week een kras op mijn bumper gereden, dus van het een komt het ander, vind het namelijk nogal zonde om mijn huidige bumpers te spuiten, terwijl ik al zolang M-Tech wil. Inmiddels heb ik de achterbumper en zijskirts gereserveerd en gaat er dus binnenkort (eindelijk) M-tech2 op de auto. De voorbumper moet ik nog een keer ergens vandaan regelen. Die van de donor gaat op de 320i op de achtergrond.
Weer redelijk lange post
@Jordy: Lang gewacht inderdaad !
Zo, weer tijd geleden sinds de laatste update! Auto bevalt me nog steeds prima We hebben ondertussen ook weer een hoop extra kilometers erbij gezet! De teller staat op 203.000km, dus hij is weer ruim over de 2 ton geweest. Remmen zitten er nog steeds niet op, dat gaat komende vrijdag gebeuren.
De VANOS gereviseerd, plus de relatief schone kleppendeksel! De intake gaat er nog een keertje uit, komt weer de originele voor in de plaats, of een K&N.
BMW's natural habitat..
200.000km!
Nog even langs de bmw3seriesforum meeting geweest! Op de foto samen met de 330ci van Ian en de M3 van Danish
On our way!
Ondertussen ook nieuwe telefoon binnen gehad, een iPhone 6 Plus 128GB Even de camera ervan uitgeprobeerd, uiteraard met mijn auto als onderwerp
Dan ook nog heen en weer naar Parijs geweest! Onderweg naar Parijs veel files gehad, terugweg ging stuk fijner. Yet again, foto's zijn ook door de iPhone gemaakt
Hij zat goed vol!
Terugweg!
Andere update, ik heb zojuist een zwarte hemel opgehaald om de grijze eruit te vervangen. Het kwam uit een E46 330i Sedan, die als donor dient voor een project. Ik heb van de week een kras op mijn bumper gereden, dus van het een komt het ander, vind het namelijk nogal zonde om mijn huidige bumpers te spuiten, terwijl ik al zolang M-Tech wil. Inmiddels heb ik de achterbumper en zijskirts gereserveerd en gaat er dus binnenkort (eindelijk) M-tech2 op de auto. De voorbumper moet ik nog een keer ergens vandaan regelen. Die van de donor gaat op de 320i op de achtergrond.
Weer redelijk lange post
Yeeeaaa, eindelijk aan de Mtech!
-
Mooie wagen, heerlijk om (zuid)Frankrijk op en neer te rijden. Een rit van 10 a 11 uur vindt zo'n bimmer wel lekker hoor.
Cruisecontrol op 135, heerlijk over de Autoroute heen! Ondanks schroefset en 19" velgen nog prima comfortabel, ook in België ! Muziekje aan en gaan!
...let op met een K&N filter...
...dat filter zit voor je luchtmassameter, en het K&N is 'n geolied filter...
...het is dan niet onaannemelijk dat die filterolie-dampen vanuit dus dat filter op je luchtmassameter terecht komt, enne..., daar kunnen LMMeters nogal slecht tegen...
...dat filter zit voor je luchtmassameter, en het K&N is 'n geolied filter...
...het is dan niet onaannemelijk dat die filterolie-dampen vanuit dus dat filter op je luchtmassameter terecht komt, enne..., daar kunnen LMMeters nogal slecht tegen...
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.
Weer een verse update! Remmen zitten er op, wederom met dank aan IdB (Ian)! Vind de kleur er echt super op staan, een zachte gouden kleur matched prima met de zachte sienna rode kleur. 325mm in plaats van 300mm voorop nu
Before:
After
Na paar keer remmen
Plus, een originele M-Tech zwarte hemel erin!
Vanmiddag voor de voorbumper kijken, rest haal ik eind van de maand op
Before:
After
Na paar keer remmen
Plus, een originele M-Tech zwarte hemel erin!
Vanmiddag voor de voorbumper kijken, rest haal ik eind van de maand op
netjes gedaan. vergeet niet je remmen goed in te rijden ivm krom trekken.
gr
kotje
gr
kotje
Zeker Rijd er gewoon lekker rustig mee zodat ze beetje kunnen inslijten
-
En aan die oude schijf te zien was die ook wel een beetje aan zijn eind
Viel wel mee, dat vieze op de naaf is een 5mm aluminium spacer die behoorlijk vies is van het vet De schijf zelf was wel aardig ingesleten, maar kon op zich nog wel prima mee
-
Ziet er goed uit
Staat er idd heel netjes op.
Re: BMW 328i E46 || Remmen Erop, M-Tech 2 Volgt!
Prachtig !
Jeremy Clarkson : Speed has never killed anyone ; It's suddenly becoming stationary that gets you !!