Marco M schreef:Mooie M5 . Als ik het goed zie dan is deze M5 bij Venza gekocht toch?
Klopt, volgens Nasir had hij een contract met iemand die deze auto zou overnemen en de andere partij had zich niet aan de afspraak gehouden. Via advocaat heeft hij toen toch het contract nietig kunnen verklaren en mocht hij de auto
net weer verkopen. Volgens hem was ik een geluksvogel dat ik net op het juiste moment contact met m opnam omdat het een 100% NL auto is met history en NAP etc. Of dit verkoop praatjes waren weet ik niet, wel ontbreken er facturen / history van over een jaar dus de auto heeft lang stil gestaan of is amper gebruikt (of er is iets verzwegen). Had al op het forum gelezen dat iemand anders ook was langs geweest voor die auto meer dan een maand geleden ofzo en dat er te onderhandelen viel dus wat dat betreft heb ik zo m'n twijfels bij het hele verhaal.
Ben er tot nu toe erg blij mee en heb geen serieuze problemen kunnen vinden. Ik ga er binnenkort mee naar Autospin in Rogat om hem nog eens grondig te laten checken en evt. preventief het een en ander uit te laten voeren aangezien ik het toch allemaal een beetje vreemd vond, de drang om de M5 mee te nemen toen was in ieder geval sterker dan mijn verstand. Nu nog hopen dat ECHT ALLES in orde was
Zodra ik zeker weet dat ik binnenkort nog geen dure verassingen krijg (binnen enkele maanden) heb ik een leuk budget over om het een en ander toe te voegen aan de auto
Bedankt voor het warme welkom iedereen