Die bumper staat echt zooooooooo wreed!
Nieuw front
Re: Beemer overgespoten
Wat een super mooie wagen!
Hmmm..
Nog geen diesel voor mij
Nog geen diesel voor mij
-
kwiebje
Ziet er goed uit marcel! Je auto glimt weer als een dolle 
Heb je trouwens die nieuwe touring nog bij Moree zien staan met dat M pakket ?
Erg mooi dingetje wel hoor *D
Heb je trouwens die nieuwe touring nog bij Moree zien staan met dat M pakket ?
Erg mooi dingetje wel hoor *D
Haha, 330dM hoort 3-Touring met M-pakket en hij is meteen nieuwsgierig. Niet dat ik dat niet ben hoor, maar goed.. 
Hahaha oh dat is het :uitlachen:
- 320d touring
E91 Le Mans blauw330dM schreef:Link? E46? E91?die nieuwe touring nog bij Moree
http://www.autobedrijfmoree.nl/occasion ... tml?page=2
Zo die is eigenlijk best wel heeul erg mooi zo, maar goed ik blijf het nog steeds geen echte BMW vinden. Wie weet ooit nog, de E65/66 vind ik nu namelijk toch best stoer.. 
- 320d touring
Nou een E60 M5 mag er ook best wezenBob. schreef:Zo die is eigenlijk best wel heeul erg mooi zo, maar goed ik blijf het nog steeds geen echte BMW vinden. Wie weet ooit nog, de E65/66 vind ik nu namelijk toch best stoer..
U hoeft 'm niet in te pakken, ik neem 'm zo wel mee.......330dM schreef:En toch geld voor mij voor de E60........wat óók voor de E90 geldt....
(Het vorige model was mooier....)
- 320d touring
Probleem met die auto's is dat in het oude model (in dit geval de E39) bij alleen maar drugsdealers en.... rijden. Dan kun je dus beter het nieuwe model hebben, maar tegen de tijd dat ze voor mij betaalbaar worden is er al lang weer een nieuw model en is de cirkel weer rond. 8p
Liefde maakt blind, dat van die drugsdealers kan me niks schelen.....320d touring schreef:Probleem met die auto's is dat in het oude model (in dit geval de E39) bij alleen maar drugsdealers en.... rijden. Dan kun je dus beter het nieuwe model hebben, maar tegen de tijd dat ze voor mij betaalbaar worden is er al lang weer een nieuw model en is de cirkel weer rond. 8p
- 320d touring
Re: Nieuw front
Ik vindt stahlgrau zo mooi, dat ik het probeer te imiteren !
[thumbnail]http://i221.photobucket.com/albums/dd50 ... dk3023.jpg[/thumbnail]
Gisteren nog even een proefritje gedaan met een 525dA, maar die viel me qua vermogen een beetje tegen. Hij was duidelijk trager dan mijn oude 530d ondanks dat er maar 7 pk minder in zitten.
[thumbnail]http://i221.photobucket.com/albums/dd50 ... dk3023.jpg[/thumbnail]
Gisteren nog even een proefritje gedaan met een 525dA, maar die viel me qua vermogen een beetje tegen. Hij was duidelijk trager dan mijn oude 530d ondanks dat er maar 7 pk minder in zitten.
Dat je een newminiclub op je mini plakt okè, maar toch niet op de E46 wanneer je ook lid bent op HET E46Forum?
*D
Zijn in de maak!