Lijkt me geen gezicht, zo'n pannendak op een passat...avdakker schreef:Heb zo eens ooit een heel pannendak in België gelegd voor een mede passat rijder.
BMW thermostaat / motortemperatuur problemen
Re: BMW thermostaat / motortemperatuur problemen
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Re: BMW thermostaat / motortemperatuur problemen
Ben van origine loodgieter/verwarmingsmonteur/dakdekker dus tja, dat pannendak moest en zou er op komen Gelukkig voor hem was dat op zijn huis en niet op de passat
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Re: BMW thermostaat / motortemperatuur problemen
Idd top dat je dit voor mede forumleden doet Anton, maar, wat lekkerwijf al aan geeft, kijk uit, heb het zelf ook meerdere malen mee gemaakt dat je iemand (voor nop) helpt en achteraf toch gezeur krijgt, of zelfs een keer een schade aan mijn broek omdat de "vriend" een steigerdeel liet vallen, erg vervelend en ik ben hier dan ook voorzichtig mee geworden, maar buiten dat
Re: BMW thermostaat / motortemperatuur problemen
Trouwens Bart, is zo'n pannendak niets voor jou? Tegen het lekken!
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Re: BMW thermostaat / motortemperatuur problemen
Ik zal het anders zeggen; ik bied de oplossing voor hen die het willen. Is ook wat gezelligheid met die leden samen voor mij. We lossen de problemen ook gezamenlijk op (lees jij mag de schroevendraaier aangeven )
Ik ben ook erg duidelijk naar hen toe dat ik geen garagebedrijf ben dat garantie bied. Ik ben wel iemand die graag je probleem op lost.
Zolang er niets is gebeurt (en ik ben kritisch in wat ik voor andere kan of wil doen), zal ik dit zo blijven hanteren. Indien dit door een ander lid verpest word is het einde verhaal voor mij. Deze wereld is al genoeg naar de knoppen geholpen door de Amerikaanse denkwijze betreft aanklagen en wijzen naar andere.
Maaruh Bart, ik leg graag een laagje bitumen op je dak hoor. Ik vrees dat je dak niet genoeg helling heeft om met dakpannen uit de voeten te kunnen. Ik geloof dat ik nog wel een rolletje in de garage heb liggen
Ik ben ook erg duidelijk naar hen toe dat ik geen garagebedrijf ben dat garantie bied. Ik ben wel iemand die graag je probleem op lost.
Zolang er niets is gebeurt (en ik ben kritisch in wat ik voor andere kan of wil doen), zal ik dit zo blijven hanteren. Indien dit door een ander lid verpest word is het einde verhaal voor mij. Deze wereld is al genoeg naar de knoppen geholpen door de Amerikaanse denkwijze betreft aanklagen en wijzen naar andere.
Maaruh Bart, ik leg graag een laagje bitumen op je dak hoor. Ik vrees dat je dak niet genoeg helling heeft om met dakpannen uit de voeten te kunnen. Ik geloof dat ik nog wel een rolletje in de garage heb liggen
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Re: BMW thermostaat / motortemperatuur problemen
Hahahaha, ik zal er over nadenken Anton en Ronald, tegenwoordig heb je ook "groene" daken, paar zonnepaneeltjes er bij en gaan
Re: BMW thermostaat / motortemperatuur problemen
Misschien kan je wel subsidie ervoor aanvragen
Mvg,
Vincent
Mvg,
Vincent
Re: BMW thermostaat / motortemperatuur problemen
Hahaha, levert die wagen tenminste eens een keer wat op ipv andersom
Maarre, nu maar weer
Maarre, nu maar weer
Re: BMW thermostaat / motortemperatuur problemen
Nog maar eens een aantal pogingen gedaan,maar natuurlijk geen temperatuur van het koelvloeistof in mijn middenscherm
Ben er van overtuigd dat ik alle stappen goed volg en ook mijn vinnummer goed optel,of zou ik de letter 'B' als cijfer 2 moeten bij tellen (schiet me nu ineens binnen)?
Hieronder mijn eigen filmpje (op plaatje klikken)
EDIT; filmpje verwijderd ivm zichtbaar vin nummer,problem solved
Ben er van overtuigd dat ik alle stappen goed volg en ook mijn vinnummer goed optel,of zou ik de letter 'B' als cijfer 2 moeten bij tellen (schiet me nu ineens binnen)?
Hieronder mijn eigen filmpje (op plaatje klikken)
EDIT; filmpje verwijderd ivm zichtbaar vin nummer,problem solved
Laatst gewijzigd door DennieV op 03 mar 2015, 07:04, 1 keer totaal gewijzigd.
F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Re: BMW thermostaat / motortemperatuur problemen
Voor zover ik weet moet je de laatste 5 cijfers optellen, in jouw geval dus: 51151 = 13.
Dat zal de reden zijn dat hij hem niet unlocked .
Laat zo maar weten of het gelukt is
Dat zal de reden zijn dat hij hem niet unlocked .
Laat zo maar weten of het gelukt is
- PaulHeynen
- Berichten: 124
- Lid geworden op: 03 dec 2014, 22:04
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
Re: BMW thermostaat / motortemperatuur problemen
Het is zoals quadrant zegt, je unlock code = 13, niet 19.
Heb je mooi mazzel mee trouwens! Mijn unlock code is 28!! Ik druk me het leplazurus op dat knoppie!
Heb je mooi mazzel mee trouwens! Mijn unlock code is 28!! Ik druk me het leplazurus op dat knoppie!
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Re: BMW thermostaat / motortemperatuur problemen
Gelezen en natuurlijk direct de garage in
En ja hoor,idd 13
Heb het ook nog niet eerder gelezen dat je niet alles op moet tellen,vandaar..
Maar gelukkig zijn hier meedenkende forumleden
De auto;
Was nog 54 graden van een ritje vanavond,dus maar even een goede ronde gedaan.
In principe blijft de temperatuur,zowel op de snelweg als met 30/40 door het dorp op 82-83 graden hangen,maar wanneer ik het pedaal de goede kant op stuur (lees; vloeren ) schiet de temperatuur als een speer naar 72-73 graden,om wanneer je weer volgens de wet rijd even snel terug naar 82-83 gaat.
Waarschijnlijk is er 1 thermostaat ipv 2 kapot en maak me niet echt zorgen om zsm actie te ondernemen.
En ja hoor,idd 13
Heb het ook nog niet eerder gelezen dat je niet alles op moet tellen,vandaar..
Maar gelukkig zijn hier meedenkende forumleden
De auto;
Was nog 54 graden van een ritje vanavond,dus maar even een goede ronde gedaan.
In principe blijft de temperatuur,zowel op de snelweg als met 30/40 door het dorp op 82-83 graden hangen,maar wanneer ik het pedaal de goede kant op stuur (lees; vloeren ) schiet de temperatuur als een speer naar 72-73 graden,om wanneer je weer volgens de wet rijd even snel terug naar 82-83 gaat.
Waarschijnlijk is er 1 thermostaat ipv 2 kapot en maak me niet echt zorgen om zsm actie te ondernemen.
F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
-
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 07 nov 2014, 18:55
Re: BMW thermostaat / motortemperatuur problemen
Handig dat filmpje, morgen ook maar eens proberen.
Dan kan ik woensdag de eerste thermo wisselen en gelijk kijken wat de verandering is.
Dan kan ik woensdag de eerste thermo wisselen en gelijk kijken wat de verandering is.
Re: BMW thermostaat / motortemperatuur problemen
ik zou er niet te lang mee blijven rijden want ik heb gezien wat een slecht regeneratieproces teweeg brengt. Je thermostaten spelen hier een heel grote rol in. DPF en kat volledig verrot. Je hebt gelijk dat je niet meteen vandaag in actie hoeft te komen maar zou er echt geen maanden meer mee blijven rijden.DennieV schreef:Gelezen en natuurlijk direct de garage in
En ja hoor,idd 13
Heb het ook nog niet eerder gelezen dat je niet alles op moet tellen,vandaar..
Maar gelukkig zijn hier meedenkende forumleden
De auto;
Was nog 54 graden van een ritje vanavond,dus maar even een goede ronde gedaan.
In principe blijft de temperatuur,zowel op de snelweg als met 30/40 door het dorp op 82-83 graden hangen,maar wanneer ik het pedaal de goede kant op stuur (lees; vloeren ) schiet de temperatuur als een speer naar 72-73 graden,om wanneer je weer volgens de wet rijd even snel terug naar 82-83 gaat.
Waarschijnlijk is er 1 thermostaat ipv 2 kapot en maak me niet echt zorgen om zsm actie te ondernemen.
Mvg,
Vincent