Raimond BMW 530d Touring high executive 2005
Re: Raimond BMW 530d Touring high executive 2005
Zo eindelijk de auto weer terug. Ik was blij om een duidelijke en verklaarbare diagnose te horen. Ze zijn gelukkig zo slim geweest om de auto gelijk al uit te laten lezen bij een bmw dealer. Het plotselinge stilzwijgen van de auto had te maken met een slechte accu verbinding. Dit is verholpen . De kompressor van de luchtvering was ook op zijn eind en daarom is deze ook vervangen voor een nieuw exemplaar . De bimmer krijgt nu dus een schone en eerlijke 2e kans . Heb direct even een afspraak gemaakt voor het verwijderen van de swirls bij offenga! Binnenkort zal ik eens even wat mooie plaatjes schieten van de auto en deze hier neerzetten .
Top om te horen!
Bij Offenga zit je wel goed
Bij Offenga zit je wel goed
Hopelijk houd ie het nu wat langer vol
Bij Offenga zit je idd goed, die van mij zijn daar ook verwijderd en volgende week vrijdag heb ik weer een afspraak staan voor een kleine beurt, krukaspoelie en wat rubbers
Bij Offenga zit je idd goed, die van mij zijn daar ook verwijderd en volgende week vrijdag heb ik weer een afspraak staan voor een kleine beurt, krukaspoelie en wat rubbers
Hier nog wat foto's, zoals beloofd .
Nette E61 idd!
Heb je nog mod plannen?
Heb je nog mod plannen?
Mooie bimmer, daar ga je plezier van hebben
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Hele mooie auto! Hele mooie kleur, daarop zou ik zeker de chromen accenten aanwezig houden. Precies goed zo!
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
E60 523i - Showroom vorige E60
Ik zou hier nu juist weer wel naar zwart gaan
Blijft een leuk item, zwart/chrome, alles chrome, alles zwart hahahaha
Maarrrrrrr, chrome is zeker ook heel erg netjes
Blijft een leuk item, zwart/chrome, alles chrome, alles zwart hahahaha
Maarrrrrrr, chrome is zeker ook heel erg netjes
Thanks allen .
Heb eigenlijk (nog) niet echt mod plannen. Wou wel kijken of ik ergens het een en ander kan laten coderen. Onder andere de mp3 functie. Verder wil ik binnenkort eigenlijk de automaatbak eens (preventief) laten spoelen..
Heb eigenlijk (nog) niet echt mod plannen. Wou wel kijken of ik ergens het een en ander kan laten coderen. Onder andere de mp3 functie. Verder wil ik binnenkort eigenlijk de automaatbak eens (preventief) laten spoelen..
Met dat spoelen hoor je goede en slechte dingen. Bij de een gaat het goed, bij de ander geeft het ellende. Is eigenlijk bar weinig van te zeggen. Maar ik zou het zelf ook laten doen.
Zoek ook even hoe je in je geheime menu komt. Dan kun je je motortemperatuur bekijken en weet je direct of je thermostaten nog goed werken.
De eerste mod die ik zou doen als ik jou was is naar roetfilterverwijderen.com gaan mocht je roetfilter er nog onder zitten. Scheelt je achteraf ook veel ellende. Je wagen gaat er ook een pak leuker door rijden.
Zoek ook even hoe je in je geheime menu komt. Dan kun je je motortemperatuur bekijken en weet je direct of je thermostaten nog goed werken.
De eerste mod die ik zou doen als ik jou was is naar roetfilterverwijderen.com gaan mocht je roetfilter er nog onder zitten. Scheelt je achteraf ook veel ellende. Je wagen gaat er ook een pak leuker door rijden.
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
De temp check krijg ik niet voor elkaar. Heb al verscheidende filmpjes bekeken met how to's, maar overal is (na het inloggen met de codes) optie 7 de temp check, maar bij mij is optie 7 'kodieren data' .... .
Voor wat betreft het roetfilter durf ik het nog wel even aan te zien.. In Idrive staat dat hij pas over 170.000 km weer vervangen moet worden (km stand nu: 222.000). Dus ik mag er dan wel vanuit gaan dat hij 1x vervangen is...
Verder zit ik er wel sterk aan te denken om de halogeen corona ringen verlichting door leds te vervangen .
Voor wat betreft het roetfilter durf ik het nog wel even aan te zien.. In Idrive staat dat hij pas over 170.000 km weer vervangen moet worden (km stand nu: 222.000). Dus ik mag er dan wel vanuit gaan dat hij 1x vervangen is...
Verder zit ik er wel sterk aan te denken om de halogeen corona ringen verlichting door leds te vervangen .
Idrive kun je niet helemaal vertrouwen hoor... Kan door een vorige eigenaar gereset zijn zonder dat hij vervangen is... Dan zou het ook wel in je onderhoudsboekje staan neem ik aan?
Succes met de hernieuwde kennismaking met de bimmer ;-)
Aan het uiterlijk zal het niet liggen, mooie kleurstelling in een dikke uitvoering
Aan het uiterlijk zal het niet liggen, mooie kleurstelling in een dikke uitvoering
- mieske90
- BimmerPortal Team
ziet er heel netjes uit Raimond