RVD M3 CSL
Re: RVD M3 CSL
De foto's van het Carbon dak dat wel een opknap beurtje nodig had. Er waren verschillende plekjes waar de verf eraf was waardoor er vocht onder de lak is gekomen en waardoor er allemaal vlekken ontstaan zijn. Op de volgende foto's kun je zien wat er aan gedaan is.
http://Www.facebook.com/autoschadevanduin
SHOWROOM
E46 M3 CSL viewtopic.php?f=29&t=45439
E30 M3 viewtopic.php?f=643&t=45438
SHOWROOM
E46 M3 CSL viewtopic.php?f=29&t=45439
E30 M3 viewtopic.php?f=643&t=45438
- Amsterdammer
- Berichten: 273
- Lid geworden op: 30 nov 2014, 13:43
- Locatie: Stockholm
Re: RVD M3 CSL
http://Www.facebook.com/autoschadevanduin
SHOWROOM
E46 M3 CSL viewtopic.php?f=29&t=45439
E30 M3 viewtopic.php?f=643&t=45438
SHOWROOM
E46 M3 CSL viewtopic.php?f=29&t=45439
E30 M3 viewtopic.php?f=643&t=45438
Re: RVD M3 CSL
mooie wagen en je bent lekker mee bezig.
gr
kotje
gr
kotje
Re: RVD M3 CSL
Super mooi!
Alleen 1 groot min punt : RHD, maargoed dat is persoonlijk denk ik.
verder gewoon top
Alleen 1 groot min punt : RHD, maargoed dat is persoonlijk denk ik.
verder gewoon top
Re: RVD M3 CSL
Dat klopt vond ik op het begin ook, je stapt een paar keer aan de verkeerde kant in. Maar op het inhalen na rijd het super makkelijk, Het is een SMG dus er hoeft ook al niet geschakeld te worden.
http://Www.facebook.com/autoschadevanduin
SHOWROOM
E46 M3 CSL viewtopic.php?f=29&t=45439
E30 M3 viewtopic.php?f=643&t=45438
SHOWROOM
E46 M3 CSL viewtopic.php?f=29&t=45439
E30 M3 viewtopic.php?f=643&t=45438
Re: RVD M3 CSL
Oh maar dat geloof ik ook wel.
Maar vind het lelijk. het klopt niet.
Tis wel zo dat een rhd veel goedkoper is dan een lhd
Maargoed tis wel een plaatje verder.
Maar vind het lelijk. het klopt niet.
Tis wel zo dat een rhd veel goedkoper is dan een lhd
Maargoed tis wel een plaatje verder.
Re: RVD M3 CSL
Ombouw van RHD naar LHD is relatief gemakkelijk en zeker te doen. En bij een CSL natuurlijk absoluut de moeite waard!
Re: RVD M3 CSL
+1 ! Misschien dat ik het ook nog ooit laat doen.
Alhoewel CSL is een rijders auto. LHD of RHD genieten is het sowieso!
Alhoewel CSL is een rijders auto. LHD of RHD genieten is het sowieso!
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Re: RVD M3 CSL
Een CSL is het juist twijfelachtig of je het wel of niet moet doen, hij is genummerd als RHD 1 v/d 422. Als je het doet dan zit je ook met een paar hele dure aanpassingen:Niels schreef:Ombouw van RHD naar LHD is relatief gemakkelijk en zeker te doen. En bij een CSL natuurlijk absoluut de moeite waard!
-CSL stuurhuis is nog korter dan dat van een gewone m3 en heel erg prijzig
-De handrem zit ook aan de verkeerde kant, die zit in de carbon midden console (erg prijzig)
-Er moet een nieuw vloer tapijt in, gaten maken in het schutbord aan de andere kant voor de pedalen.
-Nieuw dashboard
-Tellerbak in km/h als je toch bezig bent.
-ruitenwisser motor is anders + ombouw naar de goede kant.
-kijken of de stuurstang naar het stuurhuis kan komen.
En uiteindelijk heb je een CSL die minder waard is omdat hij niet meer origineel is.
http://Www.facebook.com/autoschadevanduin
SHOWROOM
E46 M3 CSL viewtopic.php?f=29&t=45439
E30 M3 viewtopic.php?f=643&t=45438
SHOWROOM
E46 M3 CSL viewtopic.php?f=29&t=45439
E30 M3 viewtopic.php?f=643&t=45438
Re: RVD M3 CSL
Tja ik betwijfel het een beetje. Of het loont weet ik niet hoor, ik heb geen idee wat een RHD kost maar of ie uiteindelijk (veel) minder waard is vraag ik mij af. Natuurlijk heb je wel liefhebbers die werkelijk alles door en door checken maar die zullen zelfs niet eens een import auto willen hebben. Het belangrijkste is dat je geen concessies doet met zo'n ombouw, het moet met originele delen.
Van de Z3 M-Coupe S54 zijn er slechts 200 stuks LHD in de EU. De nummers er van heb ik in een overzicht. Is een omgebouwde UK-er minder waard? Wellicht maar als ze vrijwel nooit te koop staan en je wilt per se eentje En dan moet je al zover gaan dat je nummers erbij hebt. Een omgebouwde naar een S54 maar dan zonder een aantal typische kenmerken haalt het natuurlijk niet qua waarde.
Van de Z3 M-Coupe S54 zijn er slechts 200 stuks LHD in de EU. De nummers er van heb ik in een overzicht. Is een omgebouwde UK-er minder waard? Wellicht maar als ze vrijwel nooit te koop staan en je wilt per se eentje En dan moet je al zover gaan dat je nummers erbij hebt. Een omgebouwde naar een S54 maar dan zonder een aantal typische kenmerken haalt het natuurlijk niet qua waarde.
Re: RVD M3 CSL
Niels schreef:Ombouw van RHD naar LHD is relatief gemakkelijk en zeker te doen. En bij een CSL natuurlijk absoluut de moeite waard!
het is zeker de moeite niet waard bij een CSL. als je ooit winst of je geld terug wilt verdienen moet je het zeker niet doen.
ik zou zelf nooit een omgebouwde kopen. en zoals het al aangegeven is, is het zeker geen goedkope actie om zo een ombouw te doen bij een CSL.
gr
kotje
Re: RVD M3 CSL
Niels schreef:Tja ik betwijfel het een beetje. Of het loont weet ik niet hoor, ik heb geen idee wat een RHD kost maar of ie uiteindelijk (veel) minder waard is vraag ik mij af. Natuurlijk heb je wel liefhebbers die werkelijk alles door en door checken maar die zullen zelfs niet eens een import auto willen hebben. Het belangrijkste is dat je geen concessies doet met zo'n ombouw, het moet met originele delen.
Van de Z3 M-Coupe S54 zijn er slechts 200 stuks LHD in de EU. De nummers er van heb ik in een overzicht. Is een omgebouwde UK-er minder waard? Wellicht maar als ze vrijwel nooit te koop staan en je wilt per se eentje En dan moet je al zover gaan dat je nummers erbij hebt. Een omgebouwde naar een S54 maar dan zonder een aantal typische kenmerken haalt het natuurlijk niet qua waarde.
Ik denk dat het voor de waarde niet beter is, iedere sterveling weet ongeveer wel waar hij de optielijst van een BMW vandaan moet toveren. Daar staat het natuurlijk gelijk in.
Dan staat er gelijk in het eerste stuk al Steering: RL (rechts Lenkung/Rechts gestuurd) En in de optie lijst: English version.
http://Www.facebook.com/autoschadevanduin
SHOWROOM
E46 M3 CSL viewtopic.php?f=29&t=45439
E30 M3 viewtopic.php?f=643&t=45438
SHOWROOM
E46 M3 CSL viewtopic.php?f=29&t=45439
E30 M3 viewtopic.php?f=643&t=45438