318IS touring Circuitknaller??
- Blackthunder
Re: BMW '99 316i Touring --> Nu toch echt een 318iS
Ik heb je even een DM gestuurd wat betreft het swappen. Het lokt mij ook wel aan, alleen dat met de ECU en EWS zijn wij niet erg in thuis .
Re: BMW '99 316i Touring --> Nu toch echt een 318iS
Auto is te koop ik ga van de week toch de kop lichten, persen en vlakken. daarna een nieuwe pakking er tussen met alle seals ect.
Mocht hij niet verkocht worden word hij geschorst en dan zie ik verder wat ik er mee doe.
Mocht hij niet verkocht worden word hij geschorst en dan zie ik verder wat ik er mee doe.
|⊆ ⊇[||||||][||||||]⊆ ⊇|
Re: TKA:BMW '99 316i Touring --> Nu toch echt een 318iS
Auto is weer te koop nu ook op dit forum, Ik ga van het weekend een e36 328i touring ophalen en dat word mijn nieuwe daily/project. Een frisse start zal ik maar zeggen.
|⊆ ⊇[||||||][||||||]⊆ ⊇|
- BMWf20 2.0d
Mooi dat je bij de e36s blijft, hopelijk heb je meer geluk met deze Bimmer!
Ja het is toch een beetje een stigma nog van de jaguar ik wil er eigenlijk vanaf. Het was niet 100% wat ik wilde was puur wat ze ee toen hadden staan
|⊆ ⊇[||||||][||||||]⊆ ⊇|
- woutervandriel
Succes met de verkoop, ben benieuwd naar je nieuwe bimmer!
Re: 318IS touring Circuit(ring)knaller??
Aangezien de oude touring nog steeds niet verkocht is en het plan dan eigenlijk is hem te strippen en in onderdelen te verkopen, kwam ik op het plan hem alsnog te strippen maar er dan maar een circuit auto van te maken!
De onderdelen die ik kan gebruiken gaan naar de 328 en de rest verkopen.
Nu moet ik hiervoor kijken wat de mogelijkheden zijn maar dit lijkt me een tof plan!
Hebben mensen hier suggesties over met betrekking tot korte verzekering ect. wij gaan namelijk van de zomer weer een week naar de ring!
Financieel is het niet handig om 2 auto's in de mrb te hebben met mijn studenten loon.
Nu moet ik hiervoor kijken wat de mogelijkheden zijn maar dit lijkt me een tof plan!
Hebben mensen hier suggesties over met betrekking tot korte verzekering ect. wij gaan namelijk van de zomer weer een week naar de ring!
Financieel is het niet handig om 2 auto's in de mrb te hebben met mijn studenten loon.
|⊆ ⊇[||||||][||||||]⊆ ⊇|
Re: 318IS touring Circuit(ring)knaller??
Persoonlijk wissel ik tussen mijn 2 auto's als student zijnde, Zo rij ik in van mei t/m sep in de ene en okt tot apr in de andere. (andere auto is in de tussen tijd geschorst)Sjeppie schreef:Aangezien de oude touring nog steeds niet verkocht is en het plan dan eigenlijk is hem te strippen en in onderdelen te verkopen, kwam ik op het plan hem alsnog te strippen maar er dan maar een circuit auto van te maken!
Maar misschien is het handiger om de wagen niet op kenteken te zetten en met een trailer naar het circuit te brengen als je er toch maar even mee gaat vrij rijden?
Re: 318IS touring Circuitknaller??
probleem is dat je voor de ring een kenteken nodig hebt.
|⊆ ⊇[||||||][||||||]⊆ ⊇|