E46 TOURING EDITION 2003

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
e46touringedition

Re: E46 TOURING EDITION 2003

Bericht door e46touringedition » 06 mar 2015, 10:01

En omdat we toch aan het uploaden zijn en koning winter ons land (eindelijk) weer gaat verlaten
ook maar even een nieuw setje besteld bij Carclean.nl (mag dat, reclame? :s )
Afbeelding

Na 2 wasbeurten (met 2 bucket system) moet ik zeggen, WONDERSPUL! Echt een aanrader voor poetsliefhebbers! Je ziet na elke wasbeurt je lak mooier en mooier worden!
Share driving pleasure.

Ovanjole

Bericht door Ovanjole » 06 mar 2015, 10:38

Mooie auto!
Vind dit een van de mooiste kleuren voor de touring! Heb em zelf met een dieselmotor er in:-)
Geniet van je wagen!

e46touringedition

Bericht door e46touringedition » 06 mar 2015, 10:52

Thx Ovanjole,

Ik ben het wat kleur betreft helemaal met je eens! Moet ook zeggen, dat de E91 met deze kleur me ook enorm bevalt, dus, mocht deze ooit de deur uit gaan denk ik dat ik weet wat de volgende wordt :)
Share driving pleasure.

Joostb

Bericht door Joostb » 06 mar 2015, 22:10

Wil de auto geen racemonster uitstraling geven en dus kwam ik uit op de 18" alpina's, maaaaar.... hmmmm... ok. Twijfel nog dus wie suggesties heeft!!! zullen zeker bekeken worden en hopelijk kom ik er dan wel uit!
ik twijfelde ook, alpina's was mijn eerste keus. Na wat speurwerk moesten het toch originele worden maar die waren nogal aan de prijs. Uiteindelijk voor styling 162 gegaan, echter zat er op dat setje 4 zgan winterbanden. Dus nu voor de zomer ook een styling 135 bij genomen. Maar stiekem zijn mijn wintervelgen de mooiste vind ik (en zijn ze eigenlijk niet eens voor een E46)

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

maargoed, velgen zijn heel persoonlijk. gewoon beetje plaatjes kijken ;)

mooie touring overigens :)

e46touringedition

Bericht door e46touringedition » 09 mar 2015, 09:05

ik twijfelde ook, alpina's was mijn eerste keus. Na wat speurwerk moesten het toch originele worden maar die waren nogal aan de prijs. Uiteindelijk voor styling 162 gegaan, echter zat er op dat setje 4 zgan winterbanden. Dus nu voor de zomer ook een styling 135 bij genomen. Maar stiekem zijn mijn wintervelgen de mooiste vind ik (en zijn ze eigenlijk niet eens voor een E46)

maargoed, velgen zijn heel persoonlijk. gewoon beetje plaatjes kijken ;)

mooie touring overigens :)[/quote]

Thx voor compliment! Ben ook echt super tevreden over de touring, op de velgen na dan 8)
Ik vind beide varianten op je touring erg mooi staan en denk ook dat het originele worden. Had toevallig ook hetzelfde idee over de alpina's, hele mooi velg, maar dan wel origineel inderdaad en die zijn erg duur.
Op mijn compact heb ik bijgaande gehad, 18 inch dan, en die had ik gewoon moeten bewaren, maar helaas "vergeten" eraf te halen bij de verkoop :gek:
Afbeelding
We gaan inderdaad gewoon wat plaatsjes bekijken en komen uiteindelijk wel op een mooi setje!
Share driving pleasure.

e46touringedition

Bericht door e46touringedition » 14 aug 2015, 11:57

Zie dat het al een tijdje geleden is dat er een "update" heeft plaatsgevonden.

Zomaar even wat foto's uploaden dan maar.....
gewoon na een wasbeurtje voor de deur....
en de laatste van een proefrit welke ik onlangs heb gemaakt. Geen dikke motor (116d) maar wat een verschil. Tuurlijk praat je over 12! jaar verschil in leeftijd, maar is de 1 rijdt echt boven verwachting!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vooral die kleur vind ik 'm bijzonder mooi staan eerlijk gezegd. Je ziet al genoege grijze en zwarte (ok af en toe een witte) rijden maar geen van die kleuren springen op je netvlies....op de Estoril blauwe kleur dan....

Heb overigens ook m'n koplampen nog gepolijst en gepoetst, maar stom stom stom geen foto's van vóór en na gemaakt....
Share driving pleasure.

martinus83

Bericht door martinus83 » 18 aug 2015, 11:25

Blinkt weer op zn best!
Heb je non ferro ook van morello? werkt ook erg goed! Even insprayen met dasty, en dan behandelen met Non ferro.

Oranje, tja, ieder zn ding ;)

e46touringedition

Bericht door e46touringedition » 21 aug 2015, 09:32

haha ja martinus, inderdaad ieder zn ding :duim: ..moet zeggen dat ik de kleur 'm mooi vind staan.
Welke absoluut niet kan in mijn ogen is de witte...maar idd, ieder z'n ding..

Inderdaad non ferro van Monello ja, is prachtig spul als je t mij vraagt. Heb voor de lol mijn vader's velgen een keer gedaan voor z'n neus, en die keek op alsof hij water zag branden...en die beste man jaagt zn auto meestal "ff" door de wasstraat...en daar worden je velgen sowieso nooit schoon...de auto evenmin maar goed :bang:

Ik heb nagenoeg alles wel zo'n beetje van monello...op interieur spullen na... bevalt me erg goed en resultaten zijn om blij van te worden...zie laatste foto...is alleen handwassen en drogen, meer niet...met shampoo van Monello dan wel te verstaan..
Share driving pleasure.

PatrickvkE46

Bericht door PatrickvkE46 » 21 aug 2015, 10:07

Prachtige Touring. Nu ook wel beetje benieuwd naar het interieur.

Mijn vriendin vindt deze kleur ook bijzonder mooi.

Ik poetste "vroegah" mijn wagen met Meguiars. Is dat nog steeds goed spul? Toen ik nog wel eens op autoshows stond gebruikte men dat merk heel erg veel.
2002 Bmw 318i Executive Grau-gruene Metallic

martinus83

Bericht door martinus83 » 21 aug 2015, 11:31

e46touringedition schreef:haha ja martinus, inderdaad ieder zn ding :duim: ..moet zeggen dat ik de kleur 'm mooi vind staan.

Inderdaad non ferro van Monello ja, is prachtig spul als je t mij vraagt. Heb voor de lol mijn vader's velgen een keer gedaan voor z'n neus, en die keek op alsof hij water zag branden...en die beste man jaagt zn auto meestal "ff" door de wasstraat...en daar worden je velgen sowieso nooit schoon...de auto evenmin maar goed :bang:

Ik heb nagenoeg alles wel zo'n beetje van monello...op interieur spullen na... bevalt me erg goed en resultaten zijn om blij van te worden...zie laatste foto...is alleen handwassen en drogen, meer niet...met shampoo van Monello dan wel te verstaan..
Ik had altijd mequiars, nja altijd, je doet er gewoon vrij lang mee :)
Nu Poorboys was, Collinite 845 wax, Non ferro voor de velgen..

Die Non ferro gaat wel hard overigens, tenminste, als je je hele wiel doet, binnen/buiten heb ik na 4 wasbeurten een nieuwe fles nodig.

e46touringedition

Bericht door e46touringedition » 21 aug 2015, 12:01

PatrickvkE46 schreef:Prachtige Touring. Nu ook wel beetje benieuwd naar het interieur.

Mijn vriendin vindt deze kleur ook bijzonder mooi.

Ik poetste "vroegah" mijn wagen met Meguiars. Is dat nog steeds goed spul? Toen ik nog wel eens op autoshows stond gebruikte men dat merk heel erg veel.
Hoi Patrick, dank je wel! Ben het wat kleur betreft met je eens. Deze zie je niet heel veel, net zoals jou kleur, maar is in mijn ogen een van de mooiste kleuren inderdaad.

Interieur... zie foto's... ps let niet op de rommel...moet nog gebeuren ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Share driving pleasure.

e46touringedition

Bericht door e46touringedition » 21 aug 2015, 12:04

martinus83 schreef:
e46touringedition schreef:haha ja martinus, inderdaad ieder zn ding :duim: ..moet zeggen dat ik de kleur 'm mooi vind staan.

Ik had altijd mequiars, nja altijd, je doet er gewoon vrij lang mee :)
Nu Poorboys was, Collinite 845 wax, Non ferro voor de velgen..

Die Non ferro gaat wel hard overigens, tenminste, als je je hele wiel doet, binnen/buiten heb ik na 4 wasbeurten een nieuwe fles nodig.
Non ferro gaat inderdaad hard ja...denk dat ik nu 4x mn velgen ermee heb kunnen doen...en dan nog niet eens compleet, dus onder de auto vandaan halen, maar laten zitten en voor t wassen de velgen doen...
Moet zeggen dat de shampoo á 500 ml nu aardig lang meegaat.. Een vriend van me is bij een cursus autopoetsen geweest (ja echt hahah, nog erger dan ik) en daar schrijven ze ongeveer 10 pompjes van de shampoo op een volle emmer water (10 liter)..

Hoe is je ervaring met de Collinite 845 wax als ik vragen mag?
Share driving pleasure.

PatrickvkE46

Bericht door PatrickvkE46 » 21 aug 2015, 13:47

Dat ziet er keurig uit. Zo te zien zit de kleine ook veilig en comfortabel achterin :)
2002 Bmw 318i Executive Grau-gruene Metallic

martinus83

Bericht door martinus83 » 21 aug 2015, 18:10

Mooi interieur zeg, ik heb dezelfde interieurlijsten, en wat een strakke zetels!
Wat voor kinderstoel hebben jullie? de onze (11 maand) is binnenkort toe aan dr eerste zetel :)

Kuikuhnek

Bericht door Kuikuhnek » 21 aug 2015, 18:45

Ik heb een soortgelijke touring. Zal eerdaags eens een showroom aanmaken.
Wij hebben de Maxicosi Pearl met de familyfix base.
Kost een paar centen maar echt een geweldig zitje.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”