ook maar even een nieuw setje besteld bij Carclean.nl (mag dat, reclame?
![:S :s](./images/smilies/confused.gif)
![Afbeelding](http://i59.tinypic.com/4r3nup.jpg)
Na 2 wasbeurten (met 2 bucket system) moet ik zeggen, WONDERSPUL! Echt een aanrader voor poetsliefhebbers! Je ziet na elke wasbeurt je lak mooier en mooier worden!
ik twijfelde ook, alpina's was mijn eerste keus. Na wat speurwerk moesten het toch originele worden maar die waren nogal aan de prijs. Uiteindelijk voor styling 162 gegaan, echter zat er op dat setje 4 zgan winterbanden. Dus nu voor de zomer ook een styling 135 bij genomen. Maar stiekem zijn mijn wintervelgen de mooiste vind ik (en zijn ze eigenlijk niet eens voor een E46)Wil de auto geen racemonster uitstraling geven en dus kwam ik uit op de 18" alpina's, maaaaar.... hmmmm... ok. Twijfel nog dus wie suggesties heeft!!! zullen zeker bekeken worden en hopelijk kom ik er dan wel uit!
Ik had altijd mequiars, nja altijd, je doet er gewoon vrij lang meee46touringedition schreef:haha ja martinus, inderdaad ieder zn ding..moet zeggen dat ik de kleur 'm mooi vind staan.
Welke absoluut niet kan in mijn ogen is de witte...maar idd, ieder z'n ding..
Inderdaad non ferro van Monello ja, is prachtig spul als je t mij vraagt. Heb voor de lol mijn vader's velgen een keer gedaan voor z'n neus, en die keek op alsof hij water zag branden...en die beste man jaagt zn auto meestal "ff" door de wasstraat...en daar worden je velgen sowieso nooit schoon...de auto evenmin maar goed![]()
Ik heb nagenoeg alles wel zo'n beetje van monello...op interieur spullen na... bevalt me erg goed en resultaten zijn om blij van te worden...zie laatste foto...is alleen handwassen en drogen, meer niet...met shampoo van Monello dan wel te verstaan..
Hoi Patrick, dank je wel! Ben het wat kleur betreft met je eens. Deze zie je niet heel veel, net zoals jou kleur, maar is in mijn ogen een van de mooiste kleuren inderdaad.PatrickvkE46 schreef:Prachtige Touring. Nu ook wel beetje benieuwd naar het interieur.
Mijn vriendin vindt deze kleur ook bijzonder mooi.
Ik poetste "vroegah" mijn wagen met Meguiars. Is dat nog steeds goed spul? Toen ik nog wel eens op autoshows stond gebruikte men dat merk heel erg veel.
Non ferro gaat inderdaad hard ja...denk dat ik nu 4x mn velgen ermee heb kunnen doen...en dan nog niet eens compleet, dus onder de auto vandaan halen, maar laten zitten en voor t wassen de velgen doen...martinus83 schreef:Ik had altijd mequiars, nja altijd, je doet er gewoon vrij lang meee46touringedition schreef:haha ja martinus, inderdaad ieder zn ding..moet zeggen dat ik de kleur 'm mooi vind staan.
Welke absoluut niet kan in mijn ogen is de witte...maar idd, ieder z'n ding..
Inderdaad non ferro van Monello ja, is prachtig spul als je t mij vraagt. Heb voor de lol mijn vader's velgen een keer gedaan voor z'n neus, en die keek op alsof hij water zag branden...en die beste man jaagt zn auto meestal "ff" door de wasstraat...en daar worden je velgen sowieso nooit schoon...de auto evenmin maar goed![]()
Ik heb nagenoeg alles wel zo'n beetje van monello...op interieur spullen na... bevalt me erg goed en resultaten zijn om blij van te worden...zie laatste foto...is alleen handwassen en drogen, meer niet...met shampoo van Monello dan wel te verstaan..
Nu Poorboys was, Collinite 845 wax, Non ferro voor de velgen..
Die Non ferro gaat wel hard overigens, tenminste, als je je hele wiel doet, binnen/buiten heb ik na 4 wasbeurten een nieuwe fles nodig.