Bedankt voor het warme ontvangst allemaal!
Blackthunder schreef:Welkom! Mooi doel, succes met het ombouwwerk!
Waar ga je mee beginnen?
Op dit moment is het interieur in een hele slechte staat. Teminste de deur panelen dan. Alleen deurpanelen zijn niet te vinden, vooral mijn kleur niet. Heb al beetje rond gekeken en wil graag een grijs leren interieur er in zetten aangezien ik alles grijs heb. Ik wil graag het hemeltje, vloer en dashboard laten zitten.
Daarna ga ik opzoek naar een style32 17 inch. 18 is me net iets te groot. Ik wil graag een mooie originele bmw houden en dus alles wat er op komt moet ook destijds als optie geleverd kunnen worden.
En als laast het M pakket. Want een M pakket met kroonkurkjes. Dat is natuurlijk niet echt wat. Daarom eerst de velgen en dan het M pakket. De kroonkurkjes zullen in het begin wel mijn winter velgjes worden.
Daarnaast moet er ook nog wel wat aan de lak gebeuren. Motorkap mis ik een stuk blanke lak. Een keer zelf werk van maken maar als ik een goede kap tegen kom dan zet ik die er natuurlijk op.
DennisV32 schreef:Ik heb jou doelfoto, alleen dan met een andere kleur
Veel succes! Style 32 is bij mij altijd
![Duimen omhoog :duimen:](./images/smilies/duimen.gif)
en rode E36's heb ik ook een zwak voor.
Super daar houd ik van! Style32 zijn de gewoon de mooiste velgen onder de e36!
Welke kleur heb jij Dennis?
Mr._T-Rex schreef:Mooi doel! (alleen die twee extra deuren gaat een uitdaging worden
![smile :P](./images/smilies/puh2.gif)
)
BrianGT schreef:Ik zou juist blij worden van een E36 coupé ipv een sedan
![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Ja ik ben ook heel blij met coupé. Ik heb daar speciaal naar gezocht! Voornamelijk voor het model dat ik persoonlijk mooier vind. Maar voor mij is een coupé ook praktischer omdat de bank plat kan waardoor ik mijn wielrenfiets er in kan schuiven:p
Die laaste foto was mijn doel alleen denk die 2 deurtjes dan maar even weg haha. Kon geen foto vinden van een coupé.