Zo, vandaag de auto weer mogen afhalen gerepareerd en wel. Het elektriciteitsprobleem is verholpen. Het was iets met "massa". Zal het nog eens navragen wat het precies was. Helaas wel een beetje een duur grapje maar de garagist heeft mij nog een stuntprijs gegeven omdat ook hij weet dat ik van m`n auto houd
Vrijdag gaat de echte APK plaatsvinden tot nu toe hadden ze alles gecheckt maar nog niet "aan- en afgemeld". Scheelt kosten zei men. Fuseekogels zijn toch nog goed bij nadere inspectie. Daarom alleen 4 banden vervangen en 1 kentekenlampje voor de APK. Niet verkeerd in ruim 50.000 km, gepaste trots...
Morgen direct maar even naar Zwijndrecht onder Antwerpen om LPG te tanken en benzine voor de auto van pa. Aanhanger mee voor de jerrycans

. Vrijdag, zaterdag, zondag en bijna een hele maandag zonder m`n auto moeten doen. Sinds augustus hooguit 1 dag niet gereden en dan ineens dit.
Een 328i lijkt mij helemaal geweldig tot het moment dat ik aan de pomp zou staan.

We gaan door tot de 316i uit elkaar valt. Dan ga ik waarschijnlijk over op een 316 of 318 station op LPG uiteraard. Ik ben ook besmet met het BMW-virus ben ik bang.

Parijs, 7 november