The Official TiAg Thread
- michel
- Locatie: heel dicht bij... en toch ook wel eens heel ver weg!
Re: The Official TiAg-clan thread
Ik hoor hier dus nu ook even bij
Ben dus voor heel even een overlopertje, maar ben blij als ik terug ben naar mijn eigen CLAN.
Groet,
Michel.
Ben dus voor heel even een overlopertje, maar ben blij als ik terug ben naar mijn eigen CLAN.
Groet,
Michel.
Mooie kleur Michel!
Dit krikt de tiag clan wel even op, jammer voor hun dat het van tijdige aard is
Jaaah nu zal ik dus ook mijn bijdrage hier moeten doen
Re: The Official TiAg Thread
Persoonlijk vind ik trouwens de oranje knipperlichten wel mooi staan op de TiAg modellen. Zorgt voor een beetje contrast. Maar volgens mij ben ik één van de weinigen.
Bij de E36 met het M-pakket (hier de echte M3) staat het ook jummie vind ik:
Bij de E36 met het M-pakket (hier de echte M3) staat het ook jummie vind ik:
en hier de mijne ook dan
en dan een update van op dit moment
en dan een update van op dit moment
Laatst gewijzigd door scooby79 op 20 apr 2010, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Mtech II pakket er op en witte knippers en niks meer aan doen
zoo de mijne kan er ook wel tussen denk ik
eerlijk gezegd, zou ik nooit een TiAg kleur auto kopen. Maar nadat ik deze tot mijn bezit had, ben ik van mening veranderd:D
eerlijk gezegd, zou ik nooit een TiAg kleur auto kopen. Maar nadat ik deze tot mijn bezit had, ben ik van mening veranderd:D
Ik zou zelfs niets aan de strips doen en er ook zwarte (of half TiAg) nieren inzetten
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
op zich vind het niet zo erg dat het zwart is, maar het is van dat rubber achtige plastic en dat vind ik minder. Vooral als ik hem even poets, blijft van die wax-resten over wat moeilijk eraf is te halen. Maar we zien nog wel
- Marvin 328iT
Mooie auto hoor...wat voor koplampen zijn het?(zitten angel eyes in, dus niet standaard )
gr.
Marvin
Moet je andere wax gebruiken, òf voordat je de auto in de wax zet de kunststof delen in de trim-detailer/okè-wax zetten, dan heb je daar geen last meer vanals ik hem even poets, blijft van die wax-resten over wat moeilijk eraf is te halen.
gr.
Marvin
owkej bedankt voor de tip!
uhmm als ik iets zou zeggen over de angel eyes, dan is dat gelogen want ze zaten er al op. Ik had eerlijk gezegd altijd gedacht dat je die ringen bij de standaard xenon lichten had,maar blijkbaar is dat niet zo.
een vraagje he, nu het toch daarover gaat. Is het makkelijk op de koplamp kappen te openen om deze schoon te maken, want mijn koplampen zijn best vies van binnen en dat irriteert me. plus ik zou wel witte ringen willen hebben inplaats van deze gele..
uhmm als ik iets zou zeggen over de angel eyes, dan is dat gelogen want ze zaten er al op. Ik had eerlijk gezegd altijd gedacht dat je die ringen bij de standaard xenon lichten had,maar blijkbaar is dat niet zo.
een vraagje he, nu het toch daarover gaat. Is het makkelijk op de koplamp kappen te openen om deze schoon te maken, want mijn koplampen zijn best vies van binnen en dat irriteert me. plus ik zou wel witte ringen willen hebben inplaats van deze gele..