op zich vind het niet zo erg dat het zwart is, maar het is van dat rubber achtige plastic en dat vind ik minder. Vooral als ik hem even poets, blijft van die wax-resten over wat moeilijk eraf is te halen. Maar we zien nog wel
Mooie auto hoor...wat voor koplampen zijn het?(zitten angel eyes in, dus niet standaard )
als ik hem even poets, blijft van die wax-resten over wat moeilijk eraf is te halen.
Moet je andere wax gebruiken, òf voordat je de auto in de wax zet de kunststof delen in de trim-detailer/okè-wax zetten, dan heb je daar geen last meer van
uhmm als ik iets zou zeggen over de angel eyes, dan is dat gelogen want ze zaten er al op. Ik had eerlijk gezegd altijd gedacht dat je die ringen bij de standaard xenon lichten had,maar blijkbaar is dat niet zo.
een vraagje he, nu het toch daarover gaat. Is het makkelijk op de koplamp kappen te openen om deze schoon te maken, want mijn koplampen zijn best vies van binnen en dat irriteert me. plus ik zou wel witte ringen willen hebben inplaats van deze gele..