Afgelopen week druk geweest met het reinigen van het gekochte interieur. De stof is inmiddels weer schoon en de muffe geur is uit de bekleding. Heb gebruik gemaakt van een stoofreiniger die ik even kon lenen
Gisterenmiddag begonnen met de oude stoelen te verwijderen en daarna lekker het nieuwe setje er in gezet!
Het enige wat ik nu nog moet doen is het leer plamuren en daarna in de colorlock zetten en dan zal het er alweer een stuk beter er uit zien.
Ook even alles goed onder de stoelen schoongemaakt. nu ze er toch even uit zijn kun je hier ook goed bij.
Nadat alles er in zat heb ik snel even een ritje gemaakt naar de autosloop en heb ik nog een leren armsteun voor slechts 5 euro op de kop getikt. Thuis deze er ook nog even ingezet om het geheel compleet te maken.
het enige wat ik jammer vind is dat de stof op sommige punten niet meer lekker strak er om heen zit. is hier nog wat aan te doen? Ik ben zelf bang dat je dan aan opnieuw bekleden zit..
maar goed voor 50 euro heb ik nu nu een leuke set sportstoelen er in zitten. Mocht ik toch een keer een piekfijn interieur willen dan zal ik heel wat meer moeten investeren.
Deurpanelen komen binnenkort er ook in te zitten. Op dit moment heb ik de inzet panelen nog los liggen die ga ik opnieuw bekleden met grijze stof. De zelfde die ook op de dakhemel komt.
De deurpanelen zijn zelf zwart. Door de inzet stukken van de deurpanelen grijs te maken probeer ik op deze manier een eenheid te creëren in het interieur. Als alles af is wil ik nog even gaan bekijken of ik de bovenkant het dashboard ook zwart maak, maar voorlopig zal deze nog grijs blijven.