De laatste tijd weer veel energie in de coupe gestoken in me vrije uurtjes.
Zoals hierboven al ergers te lezen is was ik bezig met de cruise control, daarvoor heb ik een nieuwe 6 cilinder bowdenkabel besteld bij de dealer en alle originele clipjes en toebehoren om alles netjes origineel in te bouwen en weg te werken.
De nieuwe deksel van de zekeringkast die ik heel vakkundig gesloopt had
Foto's van de cruise control.
Het solderen van de stekker, heb er 25cm draad tussen gezet om hem net iets origineler weg te kunnen werken
De actuator, de grijze beugel met de roestvlek heb ik naderhand nog geschuurd en matzwart gespoten, oogt net wat frisser.
En de nieuwe bowdenkabel
En toen kwam het moment waarop ik proef moest gaan rijden, en het werkt, was er na 5 kilometer op de 80 weg al verslaafd aan!
Toen het volgende project gestart, de zelfdimmende binnenspiegel met reverse defeat.
Voor het afwerken van de PDC moest ik een draad vanaf de kofferbak naar de speaker onder het stuur brengen, meteen maar een 2e draad erbij getrokken voor de reverse defeat van de binnenspiegel, is ie gelijk helemaal werkend.
- Spoiler: Laat zien
- De draad voor de reverse defeat, word aangesloten op de achteruitrijverlichting
Kabelboom maken
Kabelboom aansluiten en wegwerken
Het enge gedeelte, het gat maken in de hemel
Gelukkig was het gat meteen goed, even gemeten en toen puur op het oog wat afgetekend en met een scherp mes ingesneden en daarna de stof van de hemel weggeknipt
Het resultaat
Alles werkt perfect, spiegel word donker, en zodra ik hem in zijn achteruit zet, word de spiegel weer gewoon helder.
Ik heb er een filmpje van maar photobucket werkt niet mee...