Panoramadak-kantelfunctie blokkeren?
Re: Panoramadak-kantelfunctie blokkeren?
Ik heb de mod van het panoramadak ook meteen gedaan toen ik de auto vorige week kocht. Met een slijpschijf op m'n accuboor heb ik dat lullige plastic driehoekje er binnen 1 min (per kant) afgeslepen. Stelt echt niks voor.
De einddopjes van de afvoer zijn er bij mij ook al afgehaald door de vorige eigenaar, die heb ik los in de kofferbak liggen.
Ik lees nu echter voor het eerst dat er ook een mod is om de modules wat hoger te leggen?? Waar vind ik die info? Kom er via de zoekfunctie niet op.....
De einddopjes van de afvoer zijn er bij mij ook al afgehaald door de vorige eigenaar, die heb ik los in de kofferbak liggen.
Ik lees nu echter voor het eerst dat er ook een mod is om de modules wat hoger te leggen?? Waar vind ik die info? Kom er via de zoekfunctie niet op.....
Die mod functie zou ik persoonlijk achterwege laten. Echt een pokke werk want het houd in dat je de modules omhoog brengt/verplaatst naar de rechterzijkant ter hoogte van je relais kast.
Ik zou een klein afrikaans luchtgat maken in je kuip. mocht er ooit nog wat vocht in komen kan het direct weg
Ik zou een klein afrikaans luchtgat maken in je kuip. mocht er ooit nog wat vocht in komen kan het direct weg
Die mod was bij mijn wagen reeds uitgevoerd, vind het toch wel een heerlijk gevoel
Is hier een tekening van deze MOD? Ik ben nogal visueel ingesteld.....
Als ik tijd heb kan ik wat foto's maken, maar weet niet of je daar echt wijzer van wordt….
Graag. Ben ook wel geïnteresseerd.
-
Het panoramadak van mijn E83 heeft ook af en toe kuren het kleine achterste deel blijft open staan nadat je de ventilatiestand hebt gebruikt. De driehoekige blokjes terug geduwd en het sluit weer.Vervolgens gaat het hemeltje in fases van ca. 10 cm. dicht open gaat vloeiend in 1 keer.
Sinds een paar weken hoor ik ook enige ruis aan de voorzijde.......met hemeltje dicht hoor je niets. Het heeft zowat een jaar zonder problemen gefunctioneerd echt balen met 65.000 km's beetje jammer.
Sinds een paar weken hoor ik ook enige ruis aan de voorzijde.......met hemeltje dicht hoor je niets. Het heeft zowat een jaar zonder problemen gefunctioneerd echt balen met 65.000 km's beetje jammer.