Maar in ieder geval balen van de schade, zowieso !
Hopelijk rijd je straks weer netjes rond, succes met de afhandeling in ieder geval
![Duim omhoog :duim:](./images/smilies/1duim.gif)
Code: Selecteer alles
http://www.assuralia.be/index.php?id=194&L=0&tx_ttnews[tt_news]=1101
U bent niet verplicht om de schade aan uw wagen te laten herstellen om vergoed te worden. U beschikt steeds vrij over de verschuldigde schadevergoeding die nooit mag verschillen naargelang het gebruik dat u ervan zal maken.
BeEmWer schreef: Je bedoeld dat je eerst op het schadebedrag wacht en er zoveel mogelijk van op je eigen rekening wilt houden![]()
Of heb ik je nu op een idee gebracht
tom_il schreef:Lol, idd wat een discussie. Je lijd schade, je word hiervoor vergoed. Simpel, meer moet er niet achter gezocht worden.
Als de verzekering er een probleem mee had, dan zouden ze de factuur eisen achteraf. Of ze betalen rechtstreeks aan de garage zoals hier in belgië gebruikelijk is maar niet verplicht.
Ik weet niet hoe het in nederland is maar hier een vb van een belgische verzekeraar :Staat duidelijk in vermeld :Code: Selecteer alles
http://www.assuralia.be/index.php?id=194&L=0&tx_ttnews[tt_news]=1101
U bent niet verplicht om de schade aan uw wagen te laten herstellen om vergoed te worden. U beschikt steeds vrij over de verschuldigde schadevergoeding die nooit mag verschillen naargelang het gebruik dat u ervan zal maken.
Dank je wel.BeEmWer schreef:Laatste reactie dan maar, het is aan frazz wat hij beslist, met het schadebedrag, wat niet geclaimd wordt maar is getaxeerd door de verzekering !
frazz, succes met de afhandeling en dat je maar weer snel in je herstelde bimmer kan rijden
Helemaal mee eens, achteruit inparkeren is beter - ik doe bijna niet anders. Tenzij: er weinig ruimte is (en echt geen andere plek) en ik met vooruit parkeren kan zorgen dat ik met de rechterkant strak naast de bijrijderskant van mijn buurman kom te staan, want dan is er minder kans op schade door openzwaaiende portieren. Maar... hoe heb jij dat je wederhelft aangeleerd?frazz schreef:Zelf parkeer ik altijd achteruit in, heb mijn wederhelft dat ook aangeleerd. Scheelt een hoop bij het wegrijden.nbEn achteruit insteken is makkelijker dan met een bocht er in rijden. Maar goed, ik zal eens kijken.
@Vintiem: Helemaal gelijk, ik heb de deur vandaag opgehaald uit Emmeloord, toffe gozers bij GAOS, ze hebben veel, heb ook nog een Menu knopje op de kop kunnen tikken voor een tientje (Die van mij was een paar maanden terug door de stofzuigerslang gegaan bij de wasstraat van de BPVintiem schreef:Een rubber afplakken kan alleen wordt nooit zo straks als spuiten zonder rubber. Maar als je een deur hebt gevonden in de juiste kleur is meeSt praktisch. Zou deze toch nog wat bijgespoten moeten worden is dat alleen aan de buitenzijde. rubbers zitten aan binnenzijde dus geen issue.
m bumper voor en achter![]()
maar vergeet dan niet twee M sideskirts mee te nemen. Zonder lijkt het geheel wat vreemd