@Danny,
Kojaparts in Sint-Niklaas in België. Zij adverteren ook op MP, zo kwam ik bij hen terecht. Let wel op dat als je voor meer dan €500,- aan onderdelen wilt halen je in Nederland al wat geld opneemt, In België geld je daglimiet al, de bank kon niets voor me betekenen en om 1 of andere reden accepteert hun pinautomaat geen buitenlandse kaarten...
Heeft me 2 uur gekost om af te rekenen, en ze zijn geen fan van ter plekke overmaken via de app.
@Sans318ti
Ik hoop er met Eibach veren vanaf te komen, gewoon een subtiele verlaging dat de wielkasten rondom evenveel ruimte over hebben. voor zo'n 4cm, achter 2 oid. Moet ik me nog even in verdiepen. In de verre toekomst uiteindelijk een schroefset.
Wat me trouwens opvalt, de (inmiddels oude) banden op jouw auto in dit topic zijn erg getrokken. Dat waren
225 / 40 / 18 op 8,5J.
De banden op de audi van je maat zijn dezelfde maat banden op 8,5J. Niet echt getrokken, sluit mooi aan.
Nu heb je 245 / 35 / 18 op 8,5J. Heb je daar toevallig een foto van op dezelfde manier als van die Audi?
Als je onderstaande link bekijkt zie je mijn velgen onder een compact met de maat 225 / 40 / 18. Daar ziet het er namelijk ook echt keurig uit!
http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=4341190
Qua prijs zijn die 245 / 35 / 18 ook wel wat duurder toch?
Wat ik me afvraag is of die 0,5J het verschil maakt tussen jouw getrokken foto, en de foto van die Audi.