Dat gaan we inderdaad meemaken. Ik heb al voor de duurdere opties gekozen want de meeste kiezen voor een GM map sensor en een t stukje voor de map sensor en ik heb gekozen voor de originele CSL onderdelen wat ongeveer 500 euro kost. Mijn persoonlijke mening js dat als je t doet je t goed moet doen en niet gaat "prutsen" met een t stukje.BrianGT schreef:Dikke onderdelen, ik ben benieuwd naar hoe je het ervaar of het, het geld en tijd waar was.
Ben ik het niet mee eens, moet je goed luisteren het enige wat die zon mapsensor nodig heeft is vacuüm en stroom, of je die nou van de way overpriced CSL injectorrail haalt ( want wow ze hebben er een vacuüm tuitje opgelast bij de CSL rail voor vacuüm) of die netjes dmv een T stukje achter het schutbord weghaalt waar niemand het ziet, het doet beide precies hetzelfde.Cabrioot schreef: Dat gaan we inderdaad meemaken. Ik heb al voor de duurdere opties gekozen want de meeste kiezen voor een GM map sensor en een t stukje voor de map sensor en ik heb gekozen voor de originele CSL onderdelen wat ongeveer 500 euro kost. Mijn persoonlijke mening js dat als je t doet je t goed moet doen en niet gaat "prutsen" met een t stukje.
Ik denk dat t juist t leukste is om t zelf te doen want dan weet je ook wat meer van de auto zelf. Tuurlijk is t een beetje werk maar denk dat er best wel mensen zijn die er verstand van hebben en bereid zijn om te helpen. Ik heb geen moeite om mensen te helpen die zelf zich ook om hun auto bekommmeren en niet alleen maar aftrapppen. Denk dat een forum er juist ook voor is om elkaar te helpen en een passie te delen. En op internet is een hoop terug te vinden want je bent niet de eersteMartijn. schreef:Nokkenassen vervangen is gekkenwerk en ook echt niet nodig.
Je zult het het geld en de moeite 100% zeker waard vinden !!!
Ik weet heel goed hoe het klinkt en zou het ook meteen doen als ik een goed adres zou hebben in Nederland waar het ingebouwd en afgestemd zou kunnen worden zonder teveel aan de auto zelf te moeten knoeien.
Ik heb er zelf gewoon te weinig tijd voor en verstand van om het zelf te doen.
Martijn. schreef:Ik kijk nog eens even aan hoe dit project verloopt en misschien dat ik dan ook wel overstag ga.