![Afbeelding](http://i938.photobucket.com/albums/ad226/Tijger0007/1b0f4d9577a9e17eced117c5c4a7c3ee_zpspbhrrdbx.jpg)
Altijd handig
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
Ik dacht dat je (extra) onderhoud preventief had gedaan, dus wel overwogen, maar dat was natuurlijk wel veel geld. Waren er daarna of erbij toch teveel onzekerheden waardoor je besloten hebt om hem in te ruilen, lees ik dat goed?Vunz schreef: De verkoop van de funfer is met een beetje pijn in het hart gegaan. Altijd een dikke e60 m-sport willen rijden. Met emotie de auto gekocht omdat het een dikke motor had en er super uit zag.
Maar wat me zo heeft tegengestaan is wat er allemaal aan mankeerde of ging mankeren. Wat de reden daarvan is, is denk ik onverklaarbaar. Ondanks de verschrikkelijk goede hulp, bedoelingen van de dealer, en na het forum doorgelezen te hebben, internet geraadpleegd over mankementen bij een 535d en funfer in het algemeen, maakte me dat toch wat angstig.
We hebben er een hoop aan gedaan maar het angst gevoel bleef. Wellicht was het over qua reparaties en heeft de volgende eigenaar er jaren plezier van maar voor mij en mijn vrouw was de maat vol.