Vunz zijn E60 [VERKOCHT]
Re: Vunz zijn E60
Next update:
Altijd handig
Altijd handig
Re: Vunz zijn E60 [VERKOCHT]
Heb jij er 15k (of meer) voor gekregen???
- jwbakkenes
- Berichten: 821
- Lid geworden op: 14 okt 2015, 22:47
Re: Vunz zijn E60 [VERKOCHT]
Ik ben heel benieuwd wat er voor terugkomt, laat maar horen!
Re: Vunz zijn E60 [VERKOCHT]
Rijdt hij wellicht hier nu rond ?
- jwbakkenes
- Berichten: 821
- Lid geworden op: 14 okt 2015, 22:47
Re: Vunz zijn E60 [VERKOCHT]
Nog niet kunnen ontdekken, maar waar rijd jij nu in rond? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Re: Vunz zijn E60 [VERKOCHT]
Ergens in het noorden van het land
Re: Vunz zijn E60 [VERKOCHT]
Hij vraagt niet waar maar waar in
Hopelijk minimaal hetzelde!
Hopelijk minimaal hetzelde!
Re: Vunz zijn E60 [VERKOCHT]
Effe snel reageren zonder bril ging dus niet goed lol.
Ik rij nu een F30 328i
Ik rij nu een F30 328i
- jwbakkenes
- Berichten: 821
- Lid geworden op: 14 okt 2015, 22:47
Re: Vunz zijn E60 [VERKOCHT]
Gestopt met dieselen? Ga je een showroom aanmaken? Ben wel benieuwd.
Re: Vunz zijn E60 [VERKOCHT]
Dieselen is voor mij in eerste instantie voor de afstanden. Als tweede heb ik er voor over om toch te gaan dieselen ondanks de afstanden omdat ik het zo heerlijk vind rijden. De kravht, relaxed, het koppel. Toch de 6-pitter sound.
Heel veel emotie wat ik leuk vind. Anderen denken er misschien anders over.
De verkoop van de funfer is met een beetje pijn in het hart gegaan. Altijd een dikke e60 m-sport willen rijden. Met emotie de auto gekocht omdat het een dikke motor had en er super uit zag.
Maar wat me zo heeft tegengestaan is wat er allemaal aan mankeerde of ging mankeren. Wat de reden daarvan is, is denk ik onverklaarbaar. Ondanks de verschrikkelijk goede hulp, bedoelingen van de dealer, en na het forum doorgelezen te hebben, internet geraadpleegd over mankementen bij een 535d en funfer in het algemeen, maakte me dat toch wat angstig.
We hebben er een hoop aan gedaan maar het angst gevoel bleef. Wellicht was het over qua reparaties en heeft de volgende eigenaar er jaren plezier van maar voor mij en mijn vrouw was de maat vol.
So far de 5.
Ik heb ook in het verleden diverse benzine versies gereden. Atmosferische. Deze rijden ook super maar om nu het vermogen altijd met toeren te gebruiken, heeft me altijd een beetje pijn gedaan. Allemaal emotie. Ik weet bet. Na de e30 vind ik toch dat het echte 6-pitter geluid verdwenen is. Maar goed. Nu een 328i. Een 4 cilinder met bi-turbo.en niet geheel onbelangrijk ook 3 jaar fabrieksgarantie.
Tot heden een heerlijke auto. 8-traps sport automaat. 350nm. Voor een benzine dus een een behoorlijk koppel. En dat vind ik dus heerlijk. Icm met de turbo's te vergelijken met een diesel. Het enige blijft nog steeds dat je flink in te toeren moet om de pk's te gebruiken. Dat is ook het enige verschil met een diesel tot nu toe. Maar cruisen en zonder terugschakelen acceleren is mogelijk. So far, erg tevreden.
Een showroom zal ik eens over nadenken. Ik heb helaas ook wat nare ervaringen met nieuwere auto's dat er lui niet van af kunnen blijven helaas.
Heel veel emotie wat ik leuk vind. Anderen denken er misschien anders over.
De verkoop van de funfer is met een beetje pijn in het hart gegaan. Altijd een dikke e60 m-sport willen rijden. Met emotie de auto gekocht omdat het een dikke motor had en er super uit zag.
Maar wat me zo heeft tegengestaan is wat er allemaal aan mankeerde of ging mankeren. Wat de reden daarvan is, is denk ik onverklaarbaar. Ondanks de verschrikkelijk goede hulp, bedoelingen van de dealer, en na het forum doorgelezen te hebben, internet geraadpleegd over mankementen bij een 535d en funfer in het algemeen, maakte me dat toch wat angstig.
We hebben er een hoop aan gedaan maar het angst gevoel bleef. Wellicht was het over qua reparaties en heeft de volgende eigenaar er jaren plezier van maar voor mij en mijn vrouw was de maat vol.
So far de 5.
Ik heb ook in het verleden diverse benzine versies gereden. Atmosferische. Deze rijden ook super maar om nu het vermogen altijd met toeren te gebruiken, heeft me altijd een beetje pijn gedaan. Allemaal emotie. Ik weet bet. Na de e30 vind ik toch dat het echte 6-pitter geluid verdwenen is. Maar goed. Nu een 328i. Een 4 cilinder met bi-turbo.en niet geheel onbelangrijk ook 3 jaar fabrieksgarantie.
Tot heden een heerlijke auto. 8-traps sport automaat. 350nm. Voor een benzine dus een een behoorlijk koppel. En dat vind ik dus heerlijk. Icm met de turbo's te vergelijken met een diesel. Het enige blijft nog steeds dat je flink in te toeren moet om de pk's te gebruiken. Dat is ook het enige verschil met een diesel tot nu toe. Maar cruisen en zonder terugschakelen acceleren is mogelijk. So far, erg tevreden.
Een showroom zal ik eens over nadenken. Ik heb helaas ook wat nare ervaringen met nieuwere auto's dat er lui niet van af kunnen blijven helaas.
Re: Vunz zijn E60 [VERKOCHT]
Same by me, heel veel geld in gestoken en allicht dat de volgende eigenaar zonder kosten kan rondrijden de komende jaren maar voor ons was de 535d maat ook vol.
Heerlijke auto om in te rijden maar belabberde kwaliteit. Het schijnt dat het huidige spul kwalitatief iets beter in elkaar zit. We mogen het hopen
Heerlijke auto om in te rijden maar belabberde kwaliteit. Het schijnt dat het huidige spul kwalitatief iets beter in elkaar zit. We mogen het hopen
- jwbakkenes
- Berichten: 821
- Lid geworden op: 14 okt 2015, 22:47
Re: Vunz zijn E60 [VERKOCHT]
Ik dacht dat je (extra) onderhoud preventief had gedaan, dus wel overwogen, maar dat was natuurlijk wel veel geld. Waren er daarna of erbij toch teveel onzekerheden waardoor je besloten hebt om hem in te ruilen, lees ik dat goed?Vunz schreef: De verkoop van de funfer is met een beetje pijn in het hart gegaan. Altijd een dikke e60 m-sport willen rijden. Met emotie de auto gekocht omdat het een dikke motor had en er super uit zag.
Maar wat me zo heeft tegengestaan is wat er allemaal aan mankeerde of ging mankeren. Wat de reden daarvan is, is denk ik onverklaarbaar. Ondanks de verschrikkelijk goede hulp, bedoelingen van de dealer, en na het forum doorgelezen te hebben, internet geraadpleegd over mankementen bij een 535d en funfer in het algemeen, maakte me dat toch wat angstig.
We hebben er een hoop aan gedaan maar het angst gevoel bleef. Wellicht was het over qua reparaties en heeft de volgende eigenaar er jaren plezier van maar voor mij en mijn vrouw was de maat vol.
Ik hoop in ieder geval dat je heel veel plezier gaat beleven aan je nieuwe auto, want in alles wat ik lees van je komt naar voren dat je een echte liefhebber bent, dus hoop ik dat je een showroom maakt. (ik snap je reservering vanuit het dievengilde bezien).
Re: Vunz zijn E60 [VERKOCHT]
Deels was het vervangen van onderdelen preventief onderhoud inderdaad JW.
Alleen er waren toch wel erg veel onderdelen echt defect en zodra ik aan het ene begon, kwam het andre weer in beeld.
En was het ene weer gerepareerd kwam de week later weer iets opdagen.
Op zich vind ik klussen best leuk maar het moet een keer ophouden.
Alleen er waren toch wel erg veel onderdelen echt defect en zodra ik aan het ene begon, kwam het andre weer in beeld.
En was het ene weer gerepareerd kwam de week later weer iets opdagen.
Op zich vind ik klussen best leuk maar het moet een keer ophouden.