Ben ik weer
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
!
Het is gemonteerd en gecodeerd. Het coderen moet nog even de puntjes op de i, maar het werkt voor een groot deel al. Ben gestopt omdat de accu aan het leeglopen was. Ik heb toen eerst alles gemonteerd en klaar gemaakt. Hierna is zelfs de accu leeg gelopen
![:D :D](./images/smilies/biggrin.gif)
. Alle systemen waren uit geschakeld, je kon alleen nog starten. Moest zelfs de datum en tijd opnieuw instellen haha.
Toegevoegde opties
- Combox voor Bleutooth Audio, Internet, Apps, telefonie etc.
- 6FL USB/AUX in middenconsole, had al AUX, nu ook USB aansluiting
Weinig foto's gemaakt. Batterij leeg en moest flink aan de bak. Het was erg lastig om de USB kabel te leggen, die zit namelijk niet via een USB hub zoals het origineel zou zitten (indien 6 FL origineel aanwezig was) maar rechtstreeks op de Combox, dit werkt uitstekend en ook een hardeschijf van 1 TB wordt probleemloos gelezen.
Combox gemonteerd en al.
Heb de 6NR optie wel geactiveerd door codering maar heb er geen iPhone voor, dus denk dat ik die ook weer verwijder (kan nu alleen BMW - Office - en dan de contactenlijst zien). Maar aan de andere kant levert het geen problemen op. Als ik deze alsnog zou installeren zou ik een kabel + usb socket nodig zijn. Weinig werk in elk geval.
Al met al was ik dus het langste bezig met het aanleggen van de USB kabel (echt wel 3 uur over gedaan).
Morgen even de coderingen afwerken en het internet ook actief krijgen. Dan kom ik hier even terug met wat foto's.
Nu eerst maar de bankrekening aanvullen
![smile :|](./images/smilies/nosmile.gif)