Vorige week is mijn BMW 325 Ci verkocht en as zaterdag ga ik mijn 130i ophalen. Al jaren kijk ik naar 130i's en toevallig verkocht ik de 325i voor de hoofdprijs en kon ik kijken naar een 130i. Afgelopen zaterdag gekeken en gelijk verkocht
![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Heb helaas nog geen foto's. Zal kijken of ik zondag even een paar foto's kan posten. Het is een zwarte cup uit eind 2005. Alle opties zitten er verder op, alleen geen elektrisch verstelbare stoelen, maar dat wilde ik ook niet. In mijn E46 had ik dit wel en daardoor zat je een stuk hoger. Ik zit het liefst zo laag mogelijk!
De 325ci is helemaal standaard gebleven, maar bij de 130i zullen zeker een aantal modificaties komen.
-LCI achterlichten
-M performance alcantara stuur
-Sperdif
Op internet lees ik dat de LCI achterlichten niet plug en play zijn. Heb gezien dat er een draad getrokken moet worden. Ben zelf a-technisch, dus rij waarschijnlijk langs HL automotive om dit te laten doen.
Tijdens proefrit zag ik dat het stuur al redelijk versleten is, dus daarom een alcantara OEM stuur erin.
Sper erin omdat ik in de winter driftdagen wil meepakken.
In het zomerseizoen zit ik veel op de Nurburgring. Ik heb nog een ringtool (106 Rallye, https://www.youtube.com/ring106rallye) en heb een jaarkaart voor de Nordschleife.
Ik zal ook zeker een weekend met de 130i op de Nordschleife rijden, want met racen gaat er altijd wel iets kapot, dus de Rallye zal vast een keer bij de garage staan als ik naar de Ring wil.
Mocht er keer een 130i meeting zijn (idee
![Idee :!](./images/smilies/idea.gif)