Patrick's E36 320i Coupé 1997 -Spuitvraagje-

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
woutervandriel

Re: Patrick's E36 320i Coupé 1997 -Lederen Dashboardkastje-

Bericht door woutervandriel » 03 jan 2017, 18:08

Hee Patrick,

Ik ben momenteel ook ff door de drukte wat minder actief dus maak je geen zorgen :p

Ik had al even zitten neuzen idd maar omdat bij mijn bouwjaar de klapramen nog niet beschikbaar waren is het volgens mij even een tikkeltje anders.. Ik namelijk een geen zke maar een zkm module. De oude setup zegmaar.. En aangezien jij hem hier via gekoppeld hebt was het voor mij nog niet helemaal duidelijk.

Ik woon in de buurt van Enschede, dus heel dicht wonen we niet bij elkaar..

Ik heb je even mijn nummer gestuurd via privébericht.

woutervandriel

Re: Patrick's E36 320i Coupé 1997 -Lederen Dashboardkastje-

Bericht door woutervandriel » 09 feb 2017, 16:08

Hee Patrick,

Ik heb inmiddels de originele kabelboom van de klapramen set, hier komen drie draden uit. Ik heb er een comfort relais inzitten, maar geen zke. Weet je misschien waar ik de drie kabels op moet aansluiten?

Groeten Wouter

Patrick320i

Re: Patrick's E36 320i Coupé 1997 -Spuitvraagje-

Bericht door Patrick320i » 28 feb 2017, 12:29

Hallo,

Heb al een tijdje niks meer gepost, maar wel druk geweest met zoeken naar onderdelen en een goede spuiter.
Qua interieur is de auto helemaal naar mijn wens, nu moet de buitenkant ook weer strak en netjes gespoten worden, dus ben ik op zoek naar een bedrijf of particulier die topwerk levert en het liefst iemand met een passie voor BMW's.

Aan mijn auto zal misschien een stukje plaatwerk vervangen moeten worden, strak zetten zonder teveel plamuur, superstrak gespoten moeten worden en uiteindelijk een anti-roest behandeling in de holle delen en de onderkant.

Nou ben ik bij RK Customs wezen praten in Oud-Gastel, collega van mij heeft daar zijn Eos laten spuiten na schade en was zeer tevreden, daarnaast ook alleen maar lovende berichten en recensies.
Daar het een en ander besproken en met mijn wensen kwamen we op een prijs van tussen de 2750 en 4000 euro, nou vind ik dat voor mijn gevoel een redelijke prijs.

Maar ik wil niet op één partij wedden dus ik wil graag weten of hier mensen zijn die hun auto ooit helemaal aan hebben laten pakken en wat jullie ervaringen zijn en vooral waar en bij wie en voor welke prijs?

Alvast bedankt voor de reacties! :duimen: :duimen: :duimen:

mikespek

Re: Patrick's E36 320i Coupé 1997 -Spuitvraagje-

Bericht door mikespek » 28 feb 2017, 15:25

Ga mijn auto zelf naar manuel in ridderkerk brengen om volledig over te laten spuiten, mijn broer met zijn e60 was erg over zijn werk te spreken.
Weet alleen niet als hij ook las werk doet, ik ben rond de 2 duizend kwijt

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”