Aangezien ik veel snelweg rijd zegt de bc nu 4,7 l/100km. Als er eentje kan liegen.......

We wachten de volgende tankbeurt maar gewoon af.
Bijhouden in excel-sheet is wel toppie!!
€ 55,-/maand ...Ambtenaar zeker?Henry320d schreef:Ik houd het ook exact bij, tank elke week en zet het in een excel sheet. Heb dit jaar al zo'n €2200,- getankt....Dnl schreef:Zo .. dat heb ik nog nooit gehoord.. Waarom dat?
Om dat alleen bij te houden? of ook wat je kwijt bent aan tanken per jaar?![]()
- Spoiler: Laat zien
Nee hoor, maar dat is m'n "oude" reiskosten vergoeding, van voor ik verder van m'n werk ben gaan wonen, i.v.m. prive omstandigheden.....Mooggie schreef:€ 55,-/maand ...Ambtenaar zeker?Henry320d schreef:Ik houd het ook exact bij, tank elke week en zet het in een excel sheet. Heb dit jaar al zo'n €2200,- getankt....Dnl schreef:Zo .. dat heb ik nog nooit gehoord.. Waarom dat?
Om dat alleen bij te houden? of ook wat je kwijt bent aan tanken per jaar?![]()
ALs ik jou linkje bekijk doe ik het nog netjes met mn 6.3 liter hahaha.Opt1mus schreef:IPV zelf een excelletje in elkaar te knutselen kun je ook een spritmonitor-account aanmaken, http://www.spritmonitor.de die rekent alles voor je uit en je kunt het verbruik en €/km vergelijken met die van vergelijkbare auto's
bjornc schreef:HEhe, laat staan die 330i.
Van mij mag je stangen maar als mijn tank zo staat, dan heb ik meer als 400 (ongeveer 550 namelijk) gereden, en minder als 824 (meestal zo rond de 600) te gaan...Mooggie schreef:(even om de 320d-ers wat te stangen)