Dash is nog steeds niet helemaal af, maar om toch een beetje vorderingen te blijven maken maar eens aan me volgende project begonnen. Aan gezien de stoelen steeds meer een doren in het oog werden, ben ik hier maar eens aan begonnen
Ik ben begonnen met de bestuurders stoel, deze was er natuurlijk zoals bij de meeste het ergste er aan toe. Om de snelheid er in te houden heb ik besloten om deze afzonderlijk te doen zodat ik m'n auto niet te lang hoefde te missen. De rest ga ik wel allemaal tegelijkertijd doen. Die zijn dit weekend aan de beurt.
Dit was hoe de stoel er uitzag voor de tijd:
Alles een beetje licht op schuren. Het blijft toch leer, dus alles met beleid...
Daarna de vervelendste plekken met speciale leerplamuur behandeld zodat de dunne plekken weer netjes verstevigd worden.
Het resultaat na het verven van het leer
![:D :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Maarja nu dat blauw was al een probleem waar ik over viel. Maar met de nieuwe leren look zag dit er natuurlijk helemaal niet meer uit.
![nee :nee:](./images/smilies/neen.gif)
Dus wat doe je dan hahah. Textiel spuiten! Was even vergeten een foto te maken dus de bovenzijde was al gedeeltelijk gespoten
Het resultaat!
De rechter stoel is mooi voor de vergelijking, die moet nog gebeuren
Erg tevreden met dit resultaat en de zwarte stof kleurt mooi bij het interieur en het leer.
Ik ben ook heel erg blij dat het patroon goed zichtbaar is gebleven.
Ik heb lekker lang weekend, genoeg tijd om de rest aan te pakken
![smile 8)](./images/smilies/sunglasses.gif)