Het is niet echt dat 'ie heel erg zoekt, hij zwalkt niet constant van links naar rechts.. Maar zeker boven de 100 kilometer per uur moet ik wel behoorlijk veel corrigeren en is met 2 handen aan het stuur rijden eigenlijk de enige manier, terwijl ik in de vorige auto gewoon met 140 rustig met 1 hand achter het stuur kon zitten zonder problemen.Dutchie schreef:Stabilisatorstang zou niet het zoekerige moeten veroorzaken (ik rij zelfs zonder stabi), schokbrekers kan ik me ook niet echt voorstellen. Als er tijdens de APK verder geen kapotte kogels gevonden zijn dan heb ik maar een gedacht, draagarm rubbers.
Stabilisatorstang is al wel bijna uit z`n rubber gelopen, kwam aan het licht vorige week bij het vervangen van de remblokken voor.
Schokbrekers weet ik niet, hij lijkt linksvoor net even een tikje extra in te geven bij het terugveren als ik hem handmatig in duw t.o.v de rest van de vering.
Tijdens de APK is er volgens mij verder niets gevonden, durf het je niet te zeggen want ik heb de auto pas 2 weken, en hij is bij de vorige eigenaar goed gekeurd.
We gaan het meemaken zaterdag, als het meevalt dan valt het mee, en valt het tegen, sja, dan valt het tegn.
Het is en blijft een 21 jaar oude compact met 312k op de klok.