Inmiddels een lang geplande update aan de auto uitgevoerd .
De originele uitlaat vanaf de downpipes vervangen voor een originele m5 pijp . Wat een geluid
Hierbij een filmpje van het geluid . Op dit filmpje staan de kleppen open omdat de vacuüm leidingen te kort waren.
Deze zijn inmiddels aangelengd en aangesloten . Als je mooi rustig rijdt heb je een mooi vol zwaar geluid . Ga je boven de 2500 toeren gaan ze kleppen open en barst het los
Toodo is de achterbumper vervangen voor een m exemplaar en de zwarte tips monteren . Was nu geen ruimte voor met de originele bumper.
De uitlaat is op de connectie bij de downpipes na praktische plug en play
Mooie bijkomstigheid en dat de vibratie trilling in de auto 50% minder is geworden na deze swap.. best vreemd eigenlijk maar op usa forum zeggen ze dat die vibratie wel eens uit de motor/baksteunen kan komen en dan verklaard dat wel het 1 en ander dus daar gaan we nog even naar kijken. De reden dat het door de uitlaat dus minder geworden kan zijn is dat de m5 uitlaat een extra ophanging heeft welke in rubbbers hangt. De uitlaat zit weer vast aan de motor dus extra demping .... wie weet ....
https://youtu.be/xNafNi0ascI