Hallo, ik heb een probleem met mijn 320i F31 serie van november 2012 en ik deze 2,5 jaar in het bezit hebt en nu net 100000 op de teller. Het gaat om vermogensverlies wat mijn display aangaf. Nu blijkt na onderzoek bij een gespecialiseerd revisiebedrijf dat één zuiger/cilinder erg is beschadigd (stuk uit) en de nokkenas heel erg corrosieverschijnselen en groeven vertoond. De kleppen vertonen ook een soort inbranding. De cilinderwand heeft 0,08 mm slijtage en moeten opnieuw bussen worden geperst en dan nieuwe zuigers. De auto is niet bij een BMW dealer gebracht omdat ik niet verder durfde te rijden maar naar de eerste beste garage gereden. Dat er een totale revisie moet plaats vinden dat is zeker en deze ligt inmiddels al als een legpuzzel uit elkaar. Omdat de auto nog vrij jong is met zo'n lage tellerstand lijkt mij dat dit in geen geval voor zo'n klasse auto mag gebeuren en ben ik bezig dit bij BMW NL proberen te verhalen Wie heeft zoiets ook meegemaakt en hoe is dit uiteindelijk opgelost?
Het wordt uiteindelijk een aardige kostenpost waar je een goede tweede auto voor bij kan nemen,
Graag zie ik eventuele reacties tegemoet
Groet Wece