Ach, zelfs zonder motortune is die xHP al een enorme vooruitgang, al heeft de 6-cilinder benzine (atmosferisch) bij lange na niet het koppel van een diesel. Is totaal niet met elkaar te vergelijken... zelfde als alle stages na elkaar testen, je blijft met de adaptiewaardes zitten, die worden nml bij elke flash gereset. Je zal eerst kilometers moeten maken. Stad en sneller. Pas na een aantal kilometers zal de bak schakelen zoals bedoeld is door de ontwikkelaars.
De opwarmprocedure bij xHP is inderdaad zoveel beter. Niet zoveel slip (stage 3 zelfs bijna geen slip) en zelfs koud vlot overschakelen naar 2, enz. Nogmaals, iedereen moet nemen wat die zelf denkt te moeten hebben, maar ook stage 3 voel je gewoon niet schakelen (bij rustig rijden!). Of er is natuurlijk een verschil in subtiliteit van het rechtervoetje

. De verschillen tussen de stages zijn voornamelijk echt merkbaar in de sportstand en dan voornamelijk manueel. Je moet het gewoon ervaren. Ik ga in ieder geval niet terug naar Jacob om stage 2 erop te zetten, na bijna 3000 km stage 3. Misschien moet je gewoon eens mijn auto proberen Wim
