Ik ben Remmy woonachtig in Almere en sinds 2 weken in het bezit van mijn/onze derde BMW in 38 jaar.
Mijn vrouw gaat er het meeste in rijden aangezien ik zelf een lease auto rij. Maar daarmee ga ik stoppen met de bijtelling per 01-01-2023 en vandaar dat we de BMW gekocht hebben.
Onze nieuwste aanwinst is een BMW f20 118i M sport edition uit 09-2017.
Hij komt officieel uit Duitsland en is in december 2020 ingevoerd en geregistreerd door het RDW.
Wij zijn de derde particuliere verzorger/eigenaar sinds de geboorte van de auto.
Nadeel is wel, we hebben geen NL handleiding van de auto. Die moet ik nog ergens zien te downloaden of anders kopen?
2 jaar geleden heb ik ooit eens een ODB stekker aangeschaft (voor onze mini destijds) en die komt nu mooi weer van pas.
Bimmercode had ik al gekocht en ik ga mij daar ook eens in verdiepen binnenkort wat ik kan coderen.
Zijn er bepaalde opties waarvan jullie zeggen dat en dat kun je doen?
Ik probeer nu een beetje het forum door te spitten om te zien hoe of wat er mogelijk is en waar je met de auto op moet letten.
Welke olie bijvoorbeeld?
Het olieverbruik moet ik nog gaan berekenen. Hopelijk valt dat mee.
Het is tot nu toe een zeer fijne auto. De kleur staat h’m goed icm de zwarte 18 inch velgen en de zwarte nieren.
Hopelijk is dit een actief forum waar ik veel tips kan krijgen en ik anderen ook weer mee kan helpen.
Iedereen alvast fijn feestdagen.