Fouten uitlezen
Re: Fouten uitlezen en Voorkeursinstellingen veranderen
Je bent welkom (ik woon ook in de Achterhoek).
Ik moet wel even een opmerking maken: het laten knipperen bij (ont)sluiten is afhankelijk van het soort alarm. Bij een classe-1 alarm kan het niet.
Ik moet wel even een opmerking maken: het laten knipperen bij (ont)sluiten is afhankelijk van het soort alarm. Bij een classe-1 alarm kan het niet.
Vanmorgen maar even met mijn 330xd naar Bmw Den bosch gereden.
De vraag was om wat instellingen naar mijn eigen wensen aan te passen.
Gelijk maar even de foutcodes uitgelezen Blijkt dat de niveau regelaar van mijn linker xenon lamp niet werkte.
Verder geen storingen!
Alles dus aangepast met de nodige uitleg van waarom dat wel standaard en andere dingen weer niet.
Totaal 40 min geduurd en 66 euro kwijt (geen geld toch).
Nu weer met een BIG SMILE in de auto!!
ps. erg aardige gasten daar in den bosch en erg meewerkend.
De vraag was om wat instellingen naar mijn eigen wensen aan te passen.
Gelijk maar even de foutcodes uitgelezen Blijkt dat de niveau regelaar van mijn linker xenon lamp niet werkte.
Verder geen storingen!
Alles dus aangepast met de nodige uitleg van waarom dat wel standaard en andere dingen weer niet.
Totaal 40 min geduurd en 66 euro kwijt (geen geld toch).
Nu weer met een BIG SMILE in de auto!!
ps. erg aardige gasten daar in den bosch en erg meewerkend.
Een droef bericht: mijn laptop is ingestort. Baal ik behoorlijk van, was net 1 jaar buiten de garantie.
Ik kan voorlopig dus geen voorkeursinstellingen veranderen.
Ik kan voorlopig dus geen voorkeursinstellingen veranderen.
Fouten uit lezen...live data
Nou Speek, gecondoleerd met het sterfgeval van je Laptop, x| als het maar geen ACER is want hun service is op zijn zachtst gezegd"moeilijk te benaderen".
Maar voor mij als absolute OBD leek., een vraag...gebruik jij bij het uitlezen ook de life data? zoals toerental airflow sensors etc? en mag ik vragen welke OBD aansluitingen je daarvoor gebruikt?
Ik zit nog met carsoft 6.1 en hoop daar als amateur voldoende mee te kunnen op mijn benzine E46/316 van 2004.
Greetz BMWish...en ja, na het overlijden van mijn Acer ben ik overgestapt naar een SonyVaio uit Amerika wat gunstig was door de dollarkoers.
Vergis je alleen niet tussen UPS(goed) en USPS(slecht) voor de verzending. En het duurde nog wat dagen voordat ik mijn amerikaanse vista home premium om kon zetten naar Nederlands maar ja uiteindelijk is het me gelukt.
Maar voor mij als absolute OBD leek., een vraag...gebruik jij bij het uitlezen ook de life data? zoals toerental airflow sensors etc? en mag ik vragen welke OBD aansluitingen je daarvoor gebruikt?
Ik zit nog met carsoft 6.1 en hoop daar als amateur voldoende mee te kunnen op mijn benzine E46/316 van 2004.
Greetz BMWish...en ja, na het overlijden van mijn Acer ben ik overgestapt naar een SonyVaio uit Amerika wat gunstig was door de dollarkoers.
Vergis je alleen niet tussen UPS(goed) en USPS(slecht) voor de verzending. En het duurde nog wat dagen voordat ik mijn amerikaanse vista home premium om kon zetten naar Nederlands maar ja uiteindelijk is het me gelukt.
Nee, geen Acer, wel Toshiba.
Ook geen life data. Domweg voorkeursinstellingen kunnen veranderen.
Ook geen life data. Domweg voorkeursinstellingen kunnen veranderen.
Mannen, ik wil nu ook mijn BMW E46 318i uitlezen en Voorkeursinstellingen veranderen, ik woon in Hilversum woont er iemand in de omgeving waar ik langs kan rijden en dit uitvoeren ? Dank alvast
Same here.. Maar dan regio Eindhoven (h)GoGo22 schreef:Mannen, ik wil nu ook mijn BMW E46 318i uitlezen en Voorkeursinstellingen veranderen, ik woon in Hilversum woont er iemand in de omgeving waar ik langs kan rijden en dit uitvoeren ? Dank alvast
Increase the Peace!
weet iemand hoeveel het kost om deze voorkeuren te wijzigen bij de dealer?
Daar zijn geen vaste prijzen voor. Ik heb bedragen gehoord tussen de 60 en 125 euro.PATRON schreef:weet iemand hoeveel het kost om deze voorkeuren te wijzigen bij de dealer?
Hoe is het met je laptop, Gerrit?
Hij doet ut (voorlopig weer).
Hij had koelingsproblemen, liep heel snel (binnen 5 minuten) warm en schakelde zichzelf dan uit.
Naar de plaatselijk reparateur gebracht en die constateerde dat de invoerkanalen zodanig verstopt waren met vuil, dat er bijna geen lucht meer binnen kwam op te koelen.
Hij doet het dus weer en als mensen hun voorkeursionstellimngen willen laten veranderen, dan ben ik weer 'in functie'
Hij had koelingsproblemen, liep heel snel (binnen 5 minuten) warm en schakelde zichzelf dan uit.
Naar de plaatselijk reparateur gebracht en die constateerde dat de invoerkanalen zodanig verstopt waren met vuil, dat er bijna geen lucht meer binnen kwam op te koelen.
Hij doet het dus weer en als mensen hun voorkeursionstellimngen willen laten veranderen, dan ben ik weer 'in functie'
bij me vorige e46 kostte het 35.50,-- bij van Hooff in Veldhoven. tenminste zo stond het op de rekening.Speek schreef:Daar zijn geen vaste prijzen voor. Ik heb bedragen gehoord tussen de 60 en 125 euro.PATRON schreef:weet iemand hoeveel het kost om deze voorkeuren te wijzigen bij de dealer?
//.00.-// > /.-////.-///.-
Ik wil het graag laten doen maar waar woon je dan ?Speek schreef:Hij doet ut (voorlopig weer).
Tussen Arnhem en Doetinchem.GoGo22 schreef:Ik wil het graag laten doen maar waar woon je dan ?