Keuze Intravee of Dension?
Re: Keuze Intravee of Dension?
Die wisselaarbekabeling heb ik niet meer naar gekeken, dus misschien heb ik straks pech. Voordeel is dat de bekabeling voor een cd-wisselaar bij de Z4 slechts van de radio naar een opbergvak tussen de voorstoelen moet (daar zit de wisselaar normaal gesproken). Dat is maar een korte afstand en loopt door de middenconsole. Een gedeelte dat van voor (bij de radio) naar achter loopt. Hoe deze middenconsole open te krijgen is wel te vinden op internet. Dat is iets heel anders dan bij de E46 waar zo'n kabel tot de kofferbak moet en achter het volledige dashboard.
Dus de gok maar genomen
Die Alpine module heb ik inderdaad meebesteld. Beide via toysinyourcar.com, zouden vandaag ook verstuurd worden vanuit Engeland. Hopelijk komt het snel binnen.
Dus de gok maar genomen
Die Alpine module heb ik inderdaad meebesteld. Beide via toysinyourcar.com, zouden vandaag ook verstuurd worden vanuit Engeland. Hopelijk komt het snel binnen.
hey ik wil ook zon dension gateway 300 aanschaffen maar waar sluit je die eigenlijk aan
op de achterkant van de radio op bij je cd wisselaar want die heb ik namelijk niet
khoop reactie te krijgen
groetjes...
op de achterkant van de radio op bij je cd wisselaar want die heb ik namelijk niet
khoop reactie te krijgen
groetjes...
aan de achterkant van je radio/cd-speler in het dashboard.. makkelijk klusje..
Zelf de Intravee erin zetten was toch te lastig voor zo'n onhandig figuur als ik. Dus ik heb het spul in laten bouwen en het zit nu netjes weggewerkt. Ik zal van het weekend even wat fototjes maken.
Ben in ieder geval erg tevreden! Prachtige oplossing zo'n Intravee in combinatie met het MKIV navigatiesysteem. Het werkt snel, bediening is (na een beetje gewenning qua menu's) prettig en je hebt er geen omkijken naar en altijd veel muziek bij. Aanrader dus
Ben in ieder geval erg tevreden! Prachtige oplossing zo'n Intravee in combinatie met het MKIV navigatiesysteem. Het werkt snel, bediening is (na een beetje gewenning qua menu's) prettig en je hebt er geen omkijken naar en altijd veel muziek bij. Aanrader dus
dan ja kga het binnekort aanschaffen en zelf inbouwen moet wel te doen zijn denk ik....
oh ennuh kzit nog te speuren op inet over het inbouwen kheb wel goede informatie gezien erover
maar kzit nog met de vraag of het alleen op een buseniss casette kan
want die hebik namelijk of kan het alleen op de buseniss cd
alvast bedankt...
maar kzit nog met de vraag of het alleen op een buseniss casette kan
want die hebik namelijk of kan het alleen op de buseniss cd
alvast bedankt...
Over welke oplossing gaat je vraag nu eigenlijk, Dension of Intravee, of beide... ??
oh sorry haha gaat over de dension gateway 300
oke harstukke bedankt dan he :p
kga hem morgen kopen en dan inbouwen
is het gwoon een stekkertje dat je weet of moe je moelijk doen met draden
dat haddik gezien op die link met engelse uitleg
thnx
kga hem morgen kopen en dan inbouwen
is het gwoon een stekkertje dat je weet of moe je moelijk doen met draden
dat haddik gezien op die link met engelse uitleg
thnx
Afgelopen donderdag de Intravee besteld in de UK, vanmiddag geleverd. Zojuist geinstalleerd (10 min.) en al wat gestoeid met het apparaat.. super.
En met de huidige koers van de pound was ik voor 208 euro klaar. Incl verzending en de Alpine KCA-420i. ik ben er heel blij mee
En met de huidige koers van de pound was ik voor 208 euro klaar. Incl verzending en de Alpine KCA-420i. ik ben er heel blij mee
Ik heb een Business CD radio met achterin nog een CD wisselaar (OEM allemaal).
Nu heb ik achterin bij de CD wisselaar nog een slot over. Kan ik daar niet een Dension 300 inbouwen? Dat ik achterin de CD-wisselaar loskoppel en daar de dension op aansluit (daar is ruimte zat).
Nu heb ik achterin bij de CD wisselaar nog een slot over. Kan ik daar niet een Dension 300 inbouwen? Dat ik achterin de CD-wisselaar loskoppel en daar de dension op aansluit (daar is ruimte zat).
Dension moet je achterop de radio aansluiten, maar een intravee kan je bij je CD-wisselaar aansluiten..
denk dat het niet lukt om je dension achter aan te sluiten.. tenzij ik het verkeerd heb
denk dat het niet lukt om je dension achter aan te sluiten.. tenzij ik het verkeerd heb
+1PATRON schreef:Dension moet je achterop de radio aansluiten, maar een intravee kan je bij je CD-wisselaar aansluiten..
Mocht je de functie van de wisselaar ook willen behouden, dan moet je geloof ik een gateway 500 gebruiken.
Met de CD Changer retention kan je ook de Dension 100 en 300 achterin bij de wisselaar aansluiten EN de wisselaar blijft daarmee gewoon te gebruiken. OK het is wel weer een extra ding erbij kopen maar het kan dus wel ...
Mar330CI schreef:Met de CD Changer retention kan je ook de Dension 100 en 300 achterin bij de wisselaar aansluiten EN de wisselaar blijft daarmee gewoon te gebruiken. OK het is wel weer een extra ding erbij kopen maar het kan dus wel ...