Dat schakelen van 1 naar 2 heeft dus iedereen wel zo'n beetje en is duidelijk een E46 kwaaltje
Je went er wel aan moet ik zeggen en als je met beleid schakelt en koppelt gaat het ook prima bij mij, dat de koppeling zwaar is dat vind ik wel meevallen, ik heb in auto's gereden met zwaardere koppelingen dus dat stoort me niet.
Verder rammelen mijn portieren niet, is de motor lekker stil en de middenconsole kraakt ook niet dus dan zal ik wel mazzel hebben.
Heb ik dan ergernissen aan m'n Bimmer?
Ja een paar zaken, ik baal ervan dat wanneer ik m'n kofferbak open met m'n sleutel, ik soms 2x de knop in moet drukken omdat ie de eerste keer niet pakt maar dat is een kleinigheidje.
Ik erger me aan het feit dat m'n velgen snel vies worden met dit kloteweer maar ook dat heeft meer met het seizoen te maken denk ik.
En ja ik erger me soms ook aan de lichte schok/bonk bij het schakelen of ik nu wil of niet maar ik las dat dit eventueel ook te verhelpen is door het 2 vliegwiel te vervangen?
Ik erger me mateloos aan m'n gordel, als ik deze af doe dan rolt ie niet meteen op maar moet ik de gordel handmatig naar binnen duwen terwijl dat met m'n vorige auto (Renault Megane Coupe) vanzelf ging, wellicht toch een gordelspanner vervangen of zo? :?
De auto wordt lekker warm als je 's morgens in de kou naar je werk rijdt maar als het buiten vriest dan duurt me dit iets te lang maar ook dat is persoonlijk denk ik want er is niets mis met m'n climacontrol.
Dan het laatste, als ik in de auto stap dan is het portier aan passagierskant gesloten waardoor ik altijd OF met de sleutel OF op het middenconsole de deur open moet doen voor passagiers en dat vergeet ik wel eens (|
Over het algemeen ben ik uiterst tevreden met m'n Coupe en rijdt ie zoals ie moet rijden heeeeeeeeel snel (h)
